borchgrevink Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hva bruker dere Google Now til? Vær og tid til jobb er uinteressant for min del. Slått av da det sluker batteri. Men, noen som har funnet nyttige bruksområder? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Niks, avslått her også pga batterisluket. Hadde det på en periode, men brukte det aldri så da er det lite vits. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Slått av av samme grunner. Men var imponert at den hadde funnet ut i mail hvilket fly jeg skulle med og før reisen kom med buss og tog alternativer og ruter og tidspunkt til Oslo Lufthavn føre jeg skulle dra. Men det var egentlig ikke til nytte da - Jeg kjørte bil til og fra Gardermoen og parkerte der..... Endret 1. november 2013 av syar2003 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Kjekt at den hele tiden viste hvor lang tid jeg brukte hjem ifra der jeg var, men slo den og av for å spare strøm. Hadde jeg dog hatt større batteri på telefonen min ville jeg hatt det påslått. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Bruker det til å lagre notater om hva jeg må¨kjøpe på forskjellige butikker og. Var på ikea isted f.eks og da plinget det opp at jeg måtte kjøpe batterier. Bruker det og ganske mye sammen med google maps på pc. Logget inn på google på pcen, søker opp en adresse, og mobilen viser automatisk ruten til den adressen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå