Bjonness406 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 HeiSiden jeg er dnb kunde så får jeg mcafee gratis, har hatt det i ett åt nå, så nå skal det fornyes, hvordan gjør jeg dette?På dnb så står det at det skal fornyes automatisk, men det gjør det altså ikke. Noen som kan hjelpe meg??? (PS: er på mac) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 McAfee har jeg til erfaring gjør Pcen treg. Altså så gjør McAfee pcen treg og programmet er heller ikke godt til å beskytte mot virus. Avinstaller programmet og last ned Microsoft Security ESSENSIALES. Bklager Capslook Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 McAfee har jeg til erfaring gjør Pcen treg. Altså så gjør McAfee pcen treg og programmet er heller ikke godt til å beskytte mot virus. Avinstaller programmet og last ned Microsoft Security ESSENSIALES. Bklager Capslook Kan man få det på mac? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Aha! Jeg så ikke det du skrev i første innlegg om at det var en mac det dreide seg om. Når det gjelder mac så anbefaler jeg deg at du av-installerer programmet og ikke har noe program. Programmet gjør maskinen treg og når du bruker mac så vil jeg si at du ikke trenger sikkerhetsprogram. Jeg har også f eks selv hatt windows OG mac uten virusprogrammer når jeg har bedrevet med nettbank og dette har gått helt fint. Jeg vil da si at en mac også er mindre utsatt for virus enn pc med win. Jeg har aldri hatt virusprogrammer på mac og det har jeg heller ikke hatt ett behov for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå