traskas waits for alice Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Er inne på komplett.no og kikker på skjermkort og greier, da jeg kommer over ati skjermkort fra asus. Det er digg, for jeg har alltid likt asus skjermkort. mer her: http://www.asus.com/news/2003/20031001.htm Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 fett!!! liker ASUS jeg å Lenke til kommentar
bambam Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ja, leste om dette her. Blir spennende og se hvordan det går. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 synes asus er noen svikere eg da Lenke til kommentar
Izex Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 ATI er nå generelt sett bedre enn nvidia for tiden da, men hvis noen vil klamre seg til de svakere så be my guest, det har ikke jeg noe med Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Etter mitt syn er asus kanskje litt oppskrytt men... spennende og se hvordan dette går... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå