Gla'smurfen Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Kan noen her hjelpe meg tro? Har endelig gått til innkjøp av et nytt spill, og valget falt på Battlefield (har ingen expansion packs). Spillet virker genialt det, men det som virkelig er moro er sikkert multiplayer over nettet. Jeg har lastet ned GameSpy Arcade, og tenkte å bruke det til å finne spillere. Etter å ha valgt et spill, og stemmen sier "launching game", så prøver maskinen å koble seg til serveren. Men... da får jeg meldingen "failed to connect to server". Er det noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Har du lagt inn noen patcher? Du må ha 1.45 for å spille på internett.... Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 http://gamefiles.blueyonder.co.uk/blueyond...ch_v1.45.18.exe - tar 107mb Lenke til kommentar
Gla'smurfen Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Ah.... takk skal dere ha. Det høres fornuftig ut. Har akkurat lastet ned fila, så jeg får sjekke om det blir bedre nå. Thanks! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Frikky: bruk BBcode Smurfen: For å starte internet-games i bf burde du kjøre denne linja via start --> kjør "c:program Filesea GAMESbattlefield 1942bf1942.exe" +game <MOD_DIR_NAME> +restart 1 +joinServer <IP> Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 brukte faktisk bbcode, men så ikke hensikten i å kalle den noe annet Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Mener at linken din ble sååå lang - men så satt jeg på skole-pc med 800*600 så det var kanskje litt feilvurdering. Liker linkene SÅNN jeg Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Last ned Desert Combat Ruuuler Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg vil anbefale deg å laste ned All Seeing Eye! Http://www.udpsoft.com/eye Det er et veldig bra program for å finne servere, gjør det veldig enkelt å søke etter norske servere. Du finner også flere gode servere og et eget norsk community tilegnet Battlefield 1942 på http://www.battlefield.no Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Mener at linken din ble sååå lang - men så satt jeg på skole-pc med 800*600 så det var kanskje litt feilvurdering.Liker linkene SÅNN jeg jeg bruker 800x600 oppløsning, jeg ser ikke noen grunn til at fyren skal bruke bbcode på en url når det eneste han skriver i posten er en url. jeg skal jo bare trykke på den, ikke lese den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå