Tfosheim Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 EFF kritiserer sikkerhetsbrikker Sikkerhetsbrikkene som ventes i maskinvare allerede i 2004, får kraftig kritikk fra the Electronic Frontier Foundation i dag. Brukerne må kunne slå det av, sier de. Les artikkelen her Lenke til kommentar
esk Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg vet i hvertfall at jeg ikke kommer til å kjøpe maskinvare med det svineriet integrert om det så måtte bety at jeg må kjøpe utstyr fra lite kjente produsenter og konvertere fullstendig til linux Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 På tide at noen kritiserte dette. Vil noen ha mer informasjon fra oss vanlige motstandere om TCPA / palladium ++ kan de besøke linken i min signatur. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Join us at http://www.againsttcpa.com/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 hør hør! det er bra noen tar ett standpunkt! Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Glem det sier jeg bare! ALDRI om jeg skal ha dette møkket inn i min maskin. Da sitter jeg heller med en utdatert maskin og spiller gammle spill. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ugh, jeg gleder meg ikke til fremtiden nei. Jeg ser for meg at man *må* ha Palladium for å kunne surfe, spille og bruke Word, og da må jeg jo ha det. Mest sannsynlig vil alle som har lyst til å bruke PCen sin slik DE vil, og ikke slik Microsoft vil, måtte ha en ekstra PC som de bruker kun til dette formålet. Akk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå