Finzac Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 skaffa meg en konto på operamail - siden opera er kongen på haugen, syntes jeg det måtte være passende med en operamail-konto. på html-sida kommer jeg fint inn med login og passord, men i oppsettet i både mail (fra hotlist) i opera6.01 og outlook express lurer den på passordet hver gang jeg skal sjekke mailen; jeg skriver inn passordet og får beskjed om at det er ugyldig. hva er problemet? _________________ I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places. - Henny Youngman [ Denne Melding var redigert av: evilhomer på 2002-02-16 11:40 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Quote: EvilHomer skrev (2002-02-16 00:13):skaffa meg en konto på operamail - siden opera er kongen på haugen, syntes jeg det måtte være passende med en operamail-konto. på html-sida kommer jeg fint inn med login og passord, men i oppsettet i både mail (fra hotlist) i opera6.01 og outlook express lurer den på passordet hver gang jeg skal sjekke mailen; jeg skriver inn passordet og får beskjed om at det er ugyldig.hva er problemet?_________________I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.- Henny Youngman[ Denne Melding var redigert av: evilhomer på 2002-02-16 11:40 ] Mest sansynlig er det at MS har blokkert opera.mail for at du skal bruke demmes hotmail/MSN-mail. Joda Gates folk tar seg betalt Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 16. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2002 Quote: Mest sansynlig er det at MS har blokkert opera.mail for at du skal bruke demmes hotmail/MSN-mail. burde ikke ha noe å si for å sjekke mailen i opera - outlook er jo noe annet da... Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Uhm...? Har Operamail POP3 da? [ endret av eivindbirkeland den 2002-02-17 00:10 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 jeg får ikke operamailen til å funke jeg heller. verken i outlook eller opera. outlook "kan ikke koble til serveren blablabla, mens opera og gir meg en error melding når den prøder å sjekke. jeg VET at alle adresser er riktige. (operamail.com) Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 Quote: On 2002-02-17 00:10, eivindbirkeland skrev:Uhm...? Har Operamail POP3 da?<font class=editedby>[ endret av eivindbirkeland den 2002-02-17 00:10 ]</font> http://www.operamail.com/html/DEFAULT/helpfram.htm Supported E-mail Systems Release 3.0 of WebMail supports the following e-mail systems: SMF/MHS Native Applications (including DaVinci e-mail, BeyondMail, and Office- Logic) Lotus cc:Mail IMAP Microsoft Mail Microsoft Exchange Extended MAPI messaging services, such as Connect2Exchange Infinite Technologies' ExpressIT! and ExpressIT! 2000 POP3 SMTP Future releases of WebMail may support additional e-mail interfaces. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå