Cuneax Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Og det uten hjelp fra leger.Sprø fyr fikk datamaskin sydd inn i armen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 så sykt Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 "Don't do this at home"? Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hvor lenge varer batteriet? 4 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ville ha ventet på en nyere modell, det der var jo en brick. Lenke til kommentar
sindre-s Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Så ganske kult ut egentlig å kunne overvåke kroppen sånn, men ville nok ikke hatt en så stor ting inni hånden min selv 1 Lenke til kommentar
-3C4MEL2Q Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Blir ekstra spennende på flyplassen det der. "Eh nei det er bare en temperaturføler..." 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Blir litt komplisert når han må sette den på flymodus Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Tror heller jeg ville hatt en probe ett annet sted enn denne under huden :s Edit: Om jeg ABSOLUTT skulle hatt en temperatursensor!!! Endret 2. november 2013 av Knutgrus Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Da har jeg sett det også. Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg ville aldri gjort det, men har full respekt for denne fyren. Tross alt er det verdens første biochip, og ett sted må det jo begynne. Om noen år blir mikrochips hverdagskost. Kult! Lenke til kommentar
Seon-Ho Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 I det minste er den ganske tyverisikker 2 Lenke til kommentar
iStalkPhoto Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ser vondt og betent ut Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ser vondt og betent ut Jepp, i tilleg synes jeg argumentene hans er ganske så tynne. Det foregår mye spennende forskning på implantater. Dette ser for meg veldig unyttig ut sammenligner med det meste annet på området. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 kan se for meg denne her brekker fort om man får seg et smell i armen. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Det er vel ikke verdens første biochip? Man har da montert inn elektronikk til hjertestarter, hørsel og syn en stund. Og... kamera i hue... Og etter størrelsen å dømme er dette vel mer en komplett fildelings-serverpark enn en chip... Endret 2. november 2013 av tommyb 1 Lenke til kommentar
Xeesi Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hvor lenge varer batteriet? Kan lades opp trådløst, hvis det var problemer med dette du tenkte på... Sikkert mulig å fnne ut hvor lenge det varer før det må lades på nytt. Han har vel en blogg eller noe =) Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hvor lenge varer batteriet? Ca 3 uker, hvis han bruker et runt 1.5v batteri i konstant bruk.. hvis ikke han bruker 3 AA batterier (kan virke sånn pga størrelsen på boksen i armen hans).. med 3 AA batterier i konstant bruk så vil det holde kansje 6 månder.. Og eller 1-2 år før batteriet selgselv går ut på dato... Men vil tro at fyren ikke er gern nok til å putte vanlige batterier i kroppen.. det minste problem blir ganske stort hvis batteriet har en feilkobling i kretsen Vil tro at det kun er en radio chip som kun sender en kode. Lenke til kommentar
st3ff3n87 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Ser vondt og betent ut Jeg tror nok jeg ville tatt den ut. Det ser ikke bra ut - hvis man ser bort i fra det åpenbart stygge med å ha en klump på størrelse med en smarttelefon på underarmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg