Viper666 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hey! Jeg ble nylig den lykkelig eier av Star Wars Galaxies, og lurer på om det finnes noe særlig miljø for det i norge? har møtt på en del svensker men ingen nordmenn... hadde vært kult å finne noen å samarbeide med her. Mvh. Viper Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 prøv www.swg-norway.com Hva slaks server er du på? NiS spiller på Eclipse serveren. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvilken server er det mest skandinaviske folk på? Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Spiller selv på Eclipse. Der har jeg da sett endel. Lenke til kommentar
Viper666 Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 jeg er på eclipse. på tatooine. henger mest rundt mos espa og bestine.noen and norske i nærheten? Lenke til kommentar
Viper666 Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 hva er SWG-Norway? Lenke til kommentar
st-gange Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hey! Jeg ble nylig den lykkelig eier av Star Wars Galaxies, og lurer på om det finnes noe særlig miljø for det i norge? har møtt på en del svensker men ingen nordmenn... hadde vært kult å finne noen å samarbeide med her. Mvh. Viper Bare et lite spørsmål? Spilte du AO tidligere og var medlem av en guild som het Omni-Tek Assasins? Lenke til kommentar
Viper666 Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 nei har ikke spillt AO. har spillt swg i en uke ca. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvilken server er det mest skandinaviske folk på? Eclipse er den uoffisielle Star Wars Galaxies-serveren, noe utviklerne har sagt selv. Derfor finner du nok flest der. Lenke til kommentar
Viper666 Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 hva mener du med uoffisiell server? noen som vet hvorfor servern er nede ca 1 time hver dag? kommer dette til å fortsette for all evighet? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 hva mener du med uoffisiell server?noen som vet hvorfor servern er nede ca 1 time hver dag? kommer dette til å fortsette for all evighet? Uoffisiell vil si at serveren ikke er flagget som en Europa-server. Det er en vanlig server, men alle europeere går der for å spille. Serveren har er svært godt miljø. Eksempelvis finner du Miss Galaxy-konkurransen på den serveren: http://www.missgalaxyswg.com/ Nedetid aner jeg ingenting om. At det er en time hver dag virker rart. Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Servern er nede alt fra en halv time til noen timer hver dag. Dette grunnet boot/patching (som oftest boot) Dette gjelder alle SWG servere. Denne booten skjer på natten i USA eller rettere sagt rundt klokken 13/14 norsk tid så serveren pleier å være oppe igjen til man kommer tilbake fra jobb/skole Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har tidligere spillt AO under navnet Omniangel i guildet First Order. First Order har guild by utenfor Theed på Naboo i SWG der jeg også har fått bygd hus med utsikt ut til elven . 2 etasjer + kjeller. Spillernavn i SWG: Barclay Stratocruize på Eclipse. (ja det er ett sigarettmerke og) Hvis noen norske ville ta kontakt. Servern er ikke bare nede 1 timer pr. dag. Aner ikke hvorfor men eclipse servern har en tendens til å bruke EKSTREMT lang tid på å klargjøre seg. Det blir "loading" ett par timer ivertfall. http://www.firstorder.net Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hey! Jeg ble nylig den lykkelig eier av Star Wars Galaxies, og lurer på om det finnes noe særlig miljø for det i norge? har møtt på en del svensker men ingen nordmenn... hadde vært kult å finne noen å samarbeide med her. Mvh. Viper Bare et lite spørsmål? Spilte du AO tidligere og var medlem av en guild som het Omni-Tek Assasins? Jeg spilte i OTA... men husker ikke char navnet mitt da:) tror det kansje var Snabben.. er ikke helt sikker, var lvl 60 "man som slår ting" .. Edit: er forøvrig NiS/SWG Norway medlem, under navnet "Stratocaster" Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 hva er SWG-Norway? er en PA Guild som er for norske folk som spiller SWG Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har tidligere spillt AO under navnet Omniangel i guildet First Order.First Order har guild by utenfor Theed på Naboo i SWG der jeg også har fått bygd hus med utsikt ut til elven . 2 etasjer + kjeller. Spillernavn i SWG: Barclay Stratocruize på Eclipse. (ja det er ett sigarettmerke og) Hvis noen norske ville ta kontakt. Servern er ikke bare nede 1 timer pr. dag. Aner ikke hvorfor men eclipse servern har en tendens til å bruke EKSTREMT lang tid på å klargjøre seg. Det blir "loading" ett par timer ivertfall. http://www.firstorder.net ja den loadinga er irriterende men det skyldes at så mange prøver å logge seg på med en gang serveren er opp , har jeg hørt jeg pleier å vente til runt 1500 kommer an på når serveren er nede , og da går det fint å logge på Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 kom til gorath serveren. der er jeg og marrl:) kan sikker joine oss etter hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå