Gå til innhold

SWG miljø i Norge???

Anbefalte innlegg

Hey!

Jeg ble nylig den lykkelig eier av Star Wars Galaxies, og lurer på om det finnes noe særlig miljø for det i norge? har møtt på en del svensker men ingen nordmenn... hadde vært kult å finne noen å samarbeide med her.

Mvh.

Viper

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey!

Jeg ble nylig den lykkelig eier av Star Wars Galaxies, og lurer på om det finnes noe særlig miljø for det i norge? har møtt på en del svensker men ingen nordmenn... hadde vært kult å finne noen å samarbeide med her.

Mvh.

Viper

Bare et lite spørsmål? Spilte du AO tidligere og var medlem av en guild som het Omni-Tek Assasins?

Lenke til kommentar
hva mener du med uoffisiell server?

noen som vet hvorfor servern er nede ca 1 time hver dag?

kommer dette til å fortsette for all evighet?

Uoffisiell vil si at serveren ikke er flagget som en Europa-server. Det er en vanlig server, men alle europeere går der for å spille. Serveren har er svært godt miljø. Eksempelvis finner du Miss Galaxy-konkurransen på den serveren:

http://www.missgalaxyswg.com/

Nedetid aner jeg ingenting om. At det er en time hver dag virker rart.

Lenke til kommentar

Servern er nede alt fra en halv time til noen timer hver dag. Dette grunnet boot/patching (som oftest boot) Dette gjelder alle SWG servere. Denne booten skjer på natten i USA eller rettere sagt rundt klokken 13/14 norsk tid så serveren pleier å være oppe igjen til man kommer tilbake fra jobb/skole :)

Lenke til kommentar

Har tidligere spillt AO under navnet Omniangel i guildet First Order.

First Order har guild by utenfor Theed på Naboo i SWG der jeg også har fått bygd hus med utsikt ut til elven :D . 2 etasjer + kjeller.

Spillernavn i SWG:

Barclay Stratocruize på Eclipse. (ja det er ett sigarettmerke og)

Hvis noen norske ville ta kontakt.

Servern er ikke bare nede 1 timer pr. dag. Aner ikke hvorfor men eclipse servern har en tendens til å bruke EKSTREMT lang tid på å klargjøre seg. Det blir "loading" ett par timer ivertfall. :grumpy:

http://www.firstorder.net

Lenke til kommentar
Hey!

Mvh.

Viper

Bare et lite spørsmål? Spilte du AO tidligere og var medlem av en guild som het Omni-Tek Assasins?

Jeg spilte i OTA...

men husker ikke char navnet mitt da:)

tror det kansje var Snabben.. er ikke helt sikker,

var lvl 60 "man som slår ting" ..

Edit: er forøvrig NiS/SWG Norway medlem, under navnet "Stratocaster"

Lenke til kommentar
Har tidligere spillt AO under navnet Omniangel i guildet First Order.

First Order har guild by utenfor Theed på Naboo i SWG der jeg også har fått bygd hus med utsikt ut til elven :D . 2 etasjer + kjeller.

Spillernavn i SWG:

Barclay Stratocruize på Eclipse. (ja det er ett sigarettmerke og)

Hvis noen norske ville ta kontakt.

Servern er ikke bare nede 1 timer pr. dag. Aner ikke hvorfor men eclipse servern har en tendens til å bruke EKSTREMT lang tid på å klargjøre seg. Det blir "loading" ett par timer ivertfall. :grumpy:

http://www.firstorder.net

ja den loadinga er irriterende men det skyldes at så mange prøver å logge seg på med en gang serveren er opp , har jeg hørt

jeg pleier å vente til runt 1500 kommer an på når serveren er nede , og da går det fint å logge på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...