LarZen Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Etter jeg har installert 8.1 så har det bare ballet på seg med problemer. Første som skjedde er at nettverkskortet hadde problemer og jeg kom i starten ikke online. Plutselig etter mye ratt og frem så fungerer det nå hver gang. Men plutselig så kan jeg miste forbindelse og maskinen har startet å klikke i diverse spill. Noe som skjedde så si aldri tidligere. Noen andre som har hatt problemer etter 8.1 oppdateringen? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Er en del som rapporterer en del feil når man gjør den oppdateringen via Store. Har alltid sagt det, og kommer alltid til å si det, oppgraderinger der man ikke sletter alt og begynner fra start av (clean install) er alltid årsaken til en masse trøbbel senere. Har du muligheten, ta en clean install med Windows 8.1, og du vil neppe oppleve noe særlig problemer. Uansett hva du velger, gå inn på pc produsentens hjemmeside og pass på å laste ned alle de nyeste driverne til pcen din og installer dem. Er i alle fall første mulige løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå