Nelson09 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Vurderer å bytte ut 6D med noe lettere og mindre. Tar stort sett bilder av folk og fe på gata, stillestående motiver og ungene. Vil tro 6d har bedre følge AF mtp unger i lek, men har det så mye å si? Det jeg har lest om objektivparken til Fuji tilsier vel også at det ikke er noe å si på kvaliteten, selv om det enda ikke er et fullstendig utbygd system som for Canon. Noen som har innspill/erfaringer? Hva får jeg og hva taper jeg (eventuelt)? Lenke til kommentar
se# Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Vil tro 6d har bedre følge AF mtp unger i lek, men har det så mye å si? Av de speilløse systemene er det Fuji som har slitt mest med foksuhastighet (sammen med Canon). Siste modell skal være forbedret, men hvor mye vet jeg ikke. For barn i aktivitet vil jeg si fokushastighet er ganske viktig hvis du kun bruker autofokus, men det er jo teknikker som prefoksuering som kan hjelpe en del. Hvor viktig det er må nesten du bedømme. Ellers er Fuji ut som et flott system som stadig blir bedre, og sensorene får bra krikker for ytelse på høy ISO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå