Stonemeister Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Er på sett og vis forståelig at det stopper litt opp når vi får tre skader i første omgang. Spesielt midtbanen er så skadeskutt at det er greit at vi cruiser litt gjennom omgangen når utgangspunktet er så bra. Vi har tross alt bortekamp i Spania i midtuka, og en storkamp neste helg. Bedre å spille en bedriten andreomgang og vinne i dag enn å risikere for mye og ende opp totalt uten midtbane mot Sociedad og Arsenal. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Må bli utestengelse på Riether i etterkant her. Hadde han knekt foten til Adnan der hadde det blitt første fly over til London. This. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Blir Januzaj på neste drakta, for en orgasmisk liten fyr.. Kjøpte han på drakten når jeg var å såg de mot Chelsea. Lettelse når han signerte ny kontrakt kan man lett si. Uansett, Riether bør få seg en grei straff. Herregud så latterlig jævlig stygt. Verste var at han byttet til seg en United drakt etterpå også? Patetiske dritt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Helt enig, dette var årsverste av oss. Fullstendig skammelig. Vi hadde fortjent å tape 3-0 med slikt spill. Moyes må pinade skjerpe seg, hvis vi fortsetter å vinne 3-1 så rykker vi ned! MOyes out. Ehem: vet dere hva, nå har vi nettopp vunnet 3-1 på en til tider tøff bortebane, så se til helvete å la være å klage på Moyes. Gled deg over at vi vant bortekampen i stedetfor å plukke fram kun det negative. Ehm: Vet du hva, hvis vi skal spille bra så hjelper det ikke å bare se på det positive, men det negative må tas tak i. Hadde vi spilt mot en bedre motstander så hadde aldri resultatet vært 3-1 med de sjansene vi ga til Fulham. Da kunne det fort ha blitt både 3-3 og tap og du hadde ikke vært like fornøyd da tror jeg. Endret 2. november 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Vurrderer Adnan #7. Setter en 10'er på at han får den fra neste sesong. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Husker da mye av det samme skjedde med Ronaldo i sine tidligere år i United mot slutten av kampene. Der frustrasjonen tok overhånd. Likhetene er ganske mange: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ehm: Vet du hva, hvis vi skal spille bra så hjelper det ikke å bare se på det positive, men det negative må tas tak i. Hadde vi spilt mot en bedre motstander så hadde aldri resultatet vært 3-1 med de sjansene vi ga til Fulham. Da kunne det fort ha blitt både 3-3 og tap og du hadde ikke vært like fornøyd da tror jeg. 3 poeng er fortsatt 3 poeng, og vi har en tropp som "kontrollerte" 60 minutter på bortebane og sparte energi (Les: CL-kamp om 3 dager), istedenfor å storme framover ved hver anledning for å skape show for sutrende fans og eiere. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Haha, noen som glemte at Utd måtte gjøre tre bytter pga skader, eller? No sweat den dårlige andreomgangen. 1 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ehm: Vet du hva, hvis vi skal spille bra så hjelper det ikke å bare se på det positive, men det negative må tas tak i. Hadde vi spilt mot en bedre motstander så hadde aldri resultatet vært 3-1 med de sjansene vi ga til Fulham. Da kunne det fort ha blitt både 3-3 og tap og du hadde ikke vært like fornøyd da tror jeg. Hjelpes.. Snakker om å gi Moyes tid, også er det faen meg klaging over det negative i en kamp vi vinner 3-1. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 3 poeng er fortsatt 3 poeng, og vi har en tropp som "kontrollerte" 60 minutter på bortebane og sparte energi (Les: CL-kamp om 3 dager), istedenfor å storme framover ved hver anledning for å skape show for sutrende fans og eiere. Bortebane eller ikke. Man kan ikke la et lag som Fulham dominere så mye som de fikk. Hjelpes.. Snakker om å gi Moyes tid, også er det faen meg klaging over det negative i en kamp vi vinner 3-1. Dette skjedde ikke fordi Moyes ikke har fått nok tid, men rett og slett fordi vi la oss lenger bak i andre omgang og ikke var like aggressive, men heller "slappet av" litt. Det åpnet veldig mye for Fulham som fikk mange sjanser til å score flere mål. Neste ligakamp er mot Arsenal og hvis vi skulle lede kampen og dermed begynne å roe ned og gi Arsenal litt mer plass så tror jeg de kommer til å gjøre mer skade enn det Fulham klarte. Da tror jeg ikke du kommer til å være like positiv lenger. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Men har vi ledet 3-0 mot Arsenal, for så å slappet av? Nei, vi har gjort det mot Fulham. Get a grip. 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Vi hadde aldri ledet 3-0 mot Arsenal. Første omgangen var veldig positiv, men i andre omgang så ga vi bort ballen for ofte. Mot Arsenal kommer nok laget til å være mer aggressive, men da leder vi nok ikke med mer enn 1 mål, om det ikke er uavgjort eller at vi ligger under. Vi har spilt dårlig i andre kamper slik som vi gjorde i andre omgang, men da har vi ikke alltid vunnet og de aller fleste har vært negative, så jeg synes det er litt rart hvor likegyldige folk er nå ang. 2. omgang. Som sagt, 1. omgang var fantastisk og ikke noe å si på. Men laget må forbedre det å prestere i mer enn bare en omgang fordi vi ikke møter Fulham hver runde. Endret 2. november 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Så du tror virkelig ikke at laget har en annen innstillingen til det å spille mot Fulham og det å spille mot Arsenal? Herregud, hadde vi spilt mot et 4. divisjonslag i cupen og spilt 2. omgang med nesten bare 18-åringer så betyr jo ikke det at vi hadde gjort det borte mot Barcelona. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Logikken til RollsReus er virkelig noe for seg selv. Din evne til å vri og vende på fornuft i søken etter noe å klage på er rett og slett imponerende. Jeg er ihvertfall fornøyd med å se et angrep som begynner å produsere, og et lag som har vendt seg til en ny lederstil. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Slik som vi har spilt så langt i ligaen så har vi vist at vi kan tape og vinne mot alle. Tror ikke Moyes var spesielt positiv til spillet i andre omgangen heller. Hadde han offentlig sagt noe negativt om det så tror jeg ikke dere hadde reagert med: Det går bra, se på det positive og ikke bare det negativet. Ta dere en bolle. Ja helt greit at vi ikke angrep hele tiden, men vi ga dem fortsatt for mye rom, noe de utnyttet svært bra ved å score. De gangene vi har gjort slike feil og tapt har ikke "alle" vært like positive selv om det var perioder med bra spill. Hvor mange ganger har vi holdt nullen? 2 ganger vel? Ifølge kommentatoren er det bare to bunnlag som har gjort det verre. Logikken til RollsReus er virkelig noe for seg selv. Din evne til å vri og vende på fornuft i søken etter noe å klage på er rett og slett imponerende.Jeg er ihvertfall fornøyd med å se et angrep som begynner å produsere, og et lag som har vendt seg til en ny lederstil. Som sagt, angrepet var bra, men se nå på det defensive! Nok en gang klarer vi ikke å holde nullen. Endret 2. november 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Er jo bare se på City. De bare turer på. Har vi ikke lært at målforskjell teller? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Er jo bare se på City. De bare turer på. Har vi ikke lært at målforskjell teller? Men vi kan jo ikke risikere skader ved å pøse på offensivt og score masse mål. Det er helt forståelig at vi tar kvelden på 0-3, vi har tross alt viktige kamper mot Sociedad og Arsenal som vi må tenke på. /sarkasme Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Bruktbart fornøyd med kampen. Jeg er mest av alt fornøyd med at vi viser hvor høyt toppnivå vi kan ha. Jeg er mer misfornøyd over måten vi skrur av etter 3-0, og spesilet etter pausa. Fellaini og Kagawa gjør noen grusomme bytter. Rooney, Van Persie og Januzaj viser at de er og burde være soleklar valg i førsteelvveren. Valencia overbeviser også. Jones gjør en grei kamp, men han bør få hvile snart. Cleverley gjør det ganske godt når han er den offensive i midtane-toeren på midten. Litt skuffet over at vi gjør byttene vi gjør i pausa, men mest skuffet over hvordan de nevnte innbytterne presterer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Fy faen så stygt det der er... Endret 2. november 2013 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Om det ikke blir utestengelse kan man bare legge ned hele FA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå