Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Han ser dum ut og spiller helt rævva, årets bomkjøp i PL? Litt tidlig å dømme enda, men han har ikke imponert meg iallefall. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hva har skjedd nå? Hva skjedde med angrepsspillet fra første omgang? Hvilke endringer gjorde Moyes sammen med byttene? -.- Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Januzaj. Fy faen. De neste årene blir spennende. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Streamen min har hengt seg. Det er det mest irriterende som finnes her på jord. Gjorde Januzaj noe bra nå, siden du akkurat sa det? Han er uansett Ballon D'or materiale i mine øyne. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Januzaj kan score selvmål og se bra ut mens han gjør det. Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 1 Januzaj, 2 Januzaj, 3 Januzaj, and an Adnan Januzaaaj Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Januzaj er vel det største talentet vi har hatt i troppen siden Ronaldo, og jeg vil vel dra den så langt at han er det største talentet som er å finne i PL akkurat nå. Spennende å se hvordan han utvikler seg. Han kan bli alt fra en ny Ronaldo til en wonderkid som stagnerer, men det siste tviler jeg på. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) å fy faen...istad ledet vi og det så ut som om denne kampen kunne ende med 6 eller 7-0, nå er de nærmere 3-2 enn vi er nærme 4-0...Fulham blir ikke presset engang. Hver jævla ball ender hos dem. Endret 2. november 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 City leder 7-0, og jeg pisser nesten på meg når Bent får en sjanse. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Da var det 7-0 med City som gir faen i hvor mange mål de har, men likevel angriper de, i motsetning til oss som synes det er greit å vinne med 1 til 2 mål.. Nå må Moyes våkne og gjøre noen endringer i taktikken for dette funker tydeligvis ikke! Endret 2. november 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Januzaj har den samme modigheten som Ronaldo hadde i at han tør å vise seg frem. Uansett hvor mye han blir hakket på av motspillere vender han alltid nesen mot mål og utfordrer motstanderen når han får ballen, og han er ikke redd for å brenne til med et langskudd når sjansen byr seg. Digger å se det. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Sasha Riether vanvittig heldig som slipper rødt kort! Fytti helvete så stygt. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Blir Januzaj på neste drakta, for en orgasmisk liten fyr.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Satser på at Riether får en pen utestengelse for det der. Jævla dritt. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 For å være ærlig så synes jeg resultatet var skuffende. Vi spiller så bra og scorer 3 kjappe mål i første omgang. Så stagner det helt i 2. omgang og Fulham styrer det meste og scorer 1 mål. Så jævla typisk. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Det der skal faen meg være flere kamper utestengelse. Blir forbanna av å se sånt. Idiot! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Får håpe FA har vett nok til å gripe inn i det der. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Må bli utestengelse på Riether i etterkant her. Hadde han knekt foten til Adnan der hadde det blitt første fly over til London. Endret 2. november 2013 av niko. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Da var det 7-0 med City som gir faen i hvor mange mål de har, men likevel angriper de, i motsetning til oss som synes det er greit å vinne med 1 til 2 mål.. Nå må Moyes våkne og gjøre noen endringer i taktikken for dette funker tydeligvis ikke! Helt enig, dette var årsverste av oss. Fullstendig skammelig. Vi hadde fortjent å tape 3-0 med slikt spill. Moyes må pinade skjerpe seg, hvis vi fortsetter å vinne 3-1 så rykker vi ned! MOyes out. Ehem: vet dere hva, nå har vi nettopp vunnet 3-1 på en til tider tøff bortebane, så se til helvete å la være å klage på Moyes. Gled deg over at vi vant bortekampen i stedetfor å plukke fram kun det negative. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå