Stonemeister Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Det blir i beste fall sliteseier. Rooney og RvP FUNKER IKKE SAMMEN som spisspar. Faen meg på tide at Moyes ser det. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Rart det at Fellaini nok en gang blir utelukket, fikk ikke engang prøvd seg i ligacupen. Selv om han har vært katastrofalt elendig tror jeg faktisk han ville fungert bedre sammen med en spiller som har litt mer fart i beina, jmf Cleverley enn Carrick. De to blir alt for statiske. Ligacupen var pga. at han var cup-tied fordi han spilte en tidligere runde for Everton før overgangen i år. Rooney og RvP på topp ser jeg ikke problemet med, selv om jeg faktisk hadde foretrekket Hernandez i dag. Håper han kommer inn ganske tidlig og får en god halvtime i det minste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Nå som Newcastle vant ble vår kamp plutselig enda viktigere. Kan ikke miste grepet om 8. plassen. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Rooney og RvP på topp ser jeg ikke problemet med, selv om jeg faktisk hadde foretrekket Hernandez i dag. Håper han kommer inn ganske tidlig og får en god halvtime i det minste. Problemet er ikke partnerskapet. Det er at Rooney insisterer på å få spille lenger frem og at det dermed ender opp med å bli 4-4-2 og innlegg til den store gullmedaljen. Blir vel 35 innlegg, hvorav to finner riktig spiller i løpet av kampen i dag. Er helt hårreisende at vi skal kjøre innlegg når vi har den mest teknisk briljante spissen Premier League på topp, som har en gudebenådet førstetouch og fantastisk nærteknikk. Da må vi selvfølgelig spille på styrkene hans og spille ballen langs bakken så han får den i beina istedenfor å kave etter et elendig innlegg slått flere meter for langt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Denne januzaj gutten er veldig spennende, imponert meg enormt de få kampene jeg har sett han i. Spent på hva han klarer i dag, i en noe "enklere" kamp. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Triste Fulham.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 game over. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jaddda!!! Valenica Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ahaha. Slo akkurat på kampen. 3 sekunder før målet Fantastisk stemning fra bortefansen! Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Herlig scoring! Syns forøvrig Valencia har vært knall i det siste! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 United spiller bra fotball i dag. Gledelig å se. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Robin van Adnan! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Da var denne kampen ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå