banansplitt™ Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Kniven på strupen igjen for David Moyes. Alt annet enn seier er ren katastrofe. Hangeland ute for Fulham. Fulham (B) 02.11.2013,kl 16.00 TV2SpP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hvor lenge holdes kniven mot Moyes stupe egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Har null tro på hjemmepoeng. Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Moyes vil vel ha "kniven på strupen" i media helt til sesongen er over. Jeg for min del tar det ikke så hardt. 8 poeng bak serieleder er ikke uoverkommelig, og vi er bare 2 poeng bak City, som visstnok spiller "ligaens beste fotball". Tror det vil løsne mer og mer for laget utover i sesongen. Mitt eneste ønske er at han involerer Kagawa mer. Der har vi en ordentlig juvel, sålenge han blir brukt der han er best. Uansett, dette er vel en kamptråd. Ryktes at Welbeck er ute, og at RVP har ondt i tærne. Da er det vel ikke for døvt å tro på en Hernandez på topp, og en Adnan på kant? Eller, en Kagawa i en veldig fri rolle. Endret 1. november 2013 av Chrstan Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Håper på noe slikt: De Gea Rafael - Evans - Vidic - Evra Fellaini - Carrick Valencia - Kagawa - Januzaj Rooney Så får både Kagawa og Rooney spilt hvor de liker seg best. De hadde et meget godt samspill forrige gang de spilte sammen. Med Valencia og Januzaj i form så tror jeg det blir kan bli farlig. Nå som laget som helhet også virker å være i bedre form, så tror jeg også Fellaini kan vise seg fra en bedre side. Endret 2. november 2013 av Kammizez Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Har troa på seier. Kagawa og Januzaj fra start. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Drømte at Fulham ledet 1-0 frem til siste 10min da Young gikk helt bananas(ikke rasistisk ment) og regjerte totalt på vingen og united vant tilslutt 1-4. Spent om dette blir en realitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Håper på noe slikt: De Gea Rafael - Evans - Vidic - Evra Fellaini - Carrick Valencia - Kagawa - Januzaj Rooney Hva med RvP? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 ----------------- Amos Jones - Smalling - Carrick - Büttner --------- Anderson - Fellaini -------- Nani - Giggs - Young ---------------- Welbeck Plz. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Så lenge Kagawa spiller så gir jeg egentlig blanke faen i resten av startoppstillinga. Januzaj kan få starte da. Carrick - Rooney Nani - Kagawa - Januzaj RvP 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ingen Hangeland? Gledelige nyheter, tror faktisk vi greier uavgjort nå. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hangeland har vel ikke akkurat hatt noen superstart på sesongen uansett, så veit egentlig ikke hvor mye tap det er for Fulham.. Men det er klart, de må jo klare seg med Senderos.. Vanligvis er borte mot Fulham en av sesongens tøfeste bortekamper, men det bør ikke være det i dag. Fulham har sett ganske elendige ut så si hele sesongen, og leverer under pari, ikke ulikt United. Blir nok en tett og jevn kamp i dag, men blir ekstremt skuffa om vi ikke tar tre poeng. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ryktes på Twittah at Carrick er ute.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Da forventer jeg at Fellaini fyller de skoene, eller hva Moyes? Siden det var han du henta? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 De Gea; Rafael, Vidic, Evans, Evra; Valencia, Jones, Cleverley, Janzuaj; Rooney, van Persie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Er Fellaini så elendig? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Sliter i alle fall med å komme seg inn på laget for tida.. Han er på benken, mens Carrick er ute av troppen. Ville kanskje vært lurt og latt Jones hvile her og kjøre inn Fellaini ilag med Cleverley. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Rart det at Fellaini nok en gang blir utelukket, fikk ikke engang prøvd seg i ligacupen. Selv om han har vært katastrofalt elendig tror jeg faktisk han ville fungert bedre sammen med en spiller som har litt mer fart i beina, jmf Cleverley enn Carrick. De to blir alt for statiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå