Bruker-280022 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Hvordan kan jeg finne ut av hash-verdien til ett passord? Jeg har konto hos Tehconnection.eu (HTTPS.), men trenger hash-verdien for å kunne laste ned via seedbox. Bruker Mozilla Firefox. Endret 1. november 2013 av Hafti Lenke til kommentar
laurell Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Vet du hva slags type kryptering som er brukt? Om det brukes MD5 her, så kan du bruke denne: http://www.adamek.biz/md5-generator.php Skriv inn passordet ditt, så får du det ut i MD5 hash verdi. Om det er annen kryptering, SH1 eller lignende, så finnes det generatorer for det også, just google it. Lenke til kommentar
racin Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Logg inn på siden, og finn den aktuelle cookie'en i browseren din. 1 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Vet du hva slags type kryptering som er brukt? Om det brukes MD5 her, så kan du bruke denne: http://www.adamek.biz/md5-generator.php Skriv inn passordet ditt, så får du det ut i MD5 hash verdi. Om det er annen kryptering, SH1 eller lignende, så finnes det generatorer for det også, just google it. Har ikke peiling på hvilken type kryptering som er brukt. Logg inn på siden, og finn den aktuelle cookie'en i browseren din. Det jeg vanligvis gjør, men finner ikke cooki'en til Tehconnection.eu. Det virker på alle andre private torrent nettsteder som jeg er medlem av. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Ser ikke ut til å være MD5 eller SH1-kryptering. Jeg har hash-verdien til passord fra andre private torrent nettsteder og alle er forskjellige. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Ser ut som jeg fant ut av problemet. Jeg trengte bare å legge til hash-verdien av brukernavnet mitt, ettersom hash-verdien til passordet ligger i torrent-filene (Tehconnection.eu.) fra før av. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå