Gå til innhold

Billig, men bra!

eivstei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du møter deg selv i døra her Max Tiger (eller var det Max Mekker)...

Du sier at

Man kan ikke støtte kapitalister som bare bryr seg om å få enda fler millioner inn på konto
.

Du sier også at

Man kan sammenligne radeon med linux: bare dritt
.

Tolker det da slik at du foretrekker Windows framfor Linux..... Finnes det noen større kapitalister enn Microsoft ??

Lenke til kommentar

Er det forskjell på Nvidia og ATI i den kapitalistiske verden da ?

Og hva har USA i diskusjonen om grafikkort å gjøre ?

USA kommer inn her fordi de, sammen med jødene, er roten til VELDIG mye ondt, men det skal jeg ikke gå inn på her, for, det har jo egentlig, som du påsto, ingen ting med grafikkort å gjøre. så det er greit for meg at vi avslutter dcenne diskusjonen nå, før noen blir opprørt.

Lenke til kommentar
Du møter deg selv i døra her Max Tiger (eller var det Max Mekker)...

Du sier at

Man kan ikke støtte kapitalister som bare bryr seg om å få enda fler millioner inn på konto
.

Du sier også at

Man kan sammenligne radeon med linux: bare dritt
.

Tolker det da slik at du foretrekker Windows framfor Linux..... Finnes det noen større kapitalister enn Microsoft ??

Jeg misliker Microsoft og, men jeg har ikke resurser til å kjøre noe annet.

Lenke til kommentar

Resurser? På hvilken måte da?

Lindows koster penger, og jeg orker ikke sette meg inn i noe Linux-greier, da blir jeg bare saksøkt av Sco, og jeg har ikke råd til advokat.

Livet mitt blir sakte forvandlet til et helvete, og snart takler jeg ikke samfunnets urettferdighet lenger.

Lenke til kommentar
Oi oi oi.. noen har stått opp på feil fot i dag!

Men delvis on-topic: Hvilket billig-kort kjøper du i dag UTEN å skulle spille? (Dvs til å ha i maskin nr 2)

Da kan du vel like godt svi av noen hundre lapper på et GF4 MX440-kort, eller sende meg en PM og du skal få et GF2 MX-kort billig :D

Lenke til kommentar
Men delvis on-topic: Hvilket billig-kort kjøper du i dag UTEN å skulle spille? (Dvs til å ha i maskin nr 2)

Da kan et Radeon 9200 til rundt 450,- være et greit kjøp.

Om du vil spare inn litt kan også et Radeon 7000 til rundt 300,- være ok.

Lenke til kommentar
Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer.

Hold dere til temaet i tråden. Privat småprat kan skje andre steder. Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under "skjermkort" kategorien, om den blir postet i "Annet om data" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet".

Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere, eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Finn dere et annet sted hvis dere plent skal krangle, posten stenges.

MaxTiger kan se på seg selv som utestengt fra dette forumet grunnet rasistiske uttalelser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...