Gå til innhold

Billig, men bra!

eivstei

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg eit 3dkort til bruk av spilling. Vil ikkje bruke noko meir enn 1 000kr på det. Har forstått det sånn at det står mellom

Nvidia - GeForce fx 5200 eller eit

Radeon kort, sikkert eit 9200.

Kva vil de anbefale meg?

Har lett litt på nettet, men har funne veldig lite tester og sånt om fx5200.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
w00t?

kommer alle med Radeon ambefalinger?

Alle vet vil at nVidia lager godsakene.

Et godt råd: Bare få deg radeonkort om du FÅR spenn får å ta det imot

alle vet jo at radeon er bedre

NEI! alle vet ikke det, iallfall ikke jeg. men jeg tror ikke på spøkelser eller UFOer eller da så

Lenke til kommentar
w00t?

kommer alle med Radeon ambefalinger?

Alle vet vil at nVidia lager godsakene.

Et godt råd: Bare få deg radeonkort om du FÅR spenn får å ta det imot

alle vet jo at radeon er bedre

NEI! alle vet ikke det, iallfall ikke jeg. men jeg tror ikke på spøkelser eller UFOer eller da så

Det forbauser meg litt...

Å påstå at GeForce FX5200 er noe som ligner på "bra" er jo helt håpløst...

Lenke til kommentar

Nå må dere ikke plage MaxTiger da gutter....

Han har tydeligvis bare ikke fått med seg at det nå er ATI som gir mest for penga. Les noen reviews og tester rundt omkring du MaxTiger, så ser du nok at FX-korta ikke er så veldig mye å skryte av, med mindre du vil bruke et årsbudsjett på et 5900ultra-kort...

Og også der vil et 9800pro-kort gi mer for penga.

Så du burde nok oppdatere deg selv litt hvis du fortsatt tror at det er NVIDIA som leder an...

Lenke til kommentar
Nå må dere ikke plage MaxTiger da gutter....

Han har tydeligvis bare ikke fått med seg at det nå er ATI som gir mest for penga. Les noen reviews og tester rundt omkring du MaxTiger, så ser du nok at FX-korta ikke er så veldig mye å skryte av, med mindre du vil bruke et årsbudsjett på et 5900ultra-kort...

Og også der vil et 9800pro-kort gi mer for penga.

Så du burde nok oppdatere deg selv litt hvis du fortsatt tror at det er NVIDIA som leder an...

Jeg har ikke påstått at nVidia leder an, eller at FX-korta er noe å skryte av. men om man ser på helheten, og ser på hva selkapene har gjort, så får man sympati for nVidia, og man ønsker at ATI skal brenne evig. For meg kan bare en kortbrodusent være aktuell, og rettferdigheten skal seire.

Lenke til kommentar
Man kan ikke støtte kapitalister som bare bryr seg om å få enda fler millioner inn på konto, by the way; USA må brenne

Er det forskjell på Nvidia og ATI i den kapitalistiske verden da ?

Og hva har USA i diskusjonen om grafikkort å gjøre ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...