eivstei Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Skal kjøpe meg eit 3dkort til bruk av spilling. Vil ikkje bruke noko meir enn 1 000kr på det. Har forstått det sånn at det står mellom Nvidia - GeForce fx 5200 eller eit Radeon kort, sikkert eit 9200. Kva vil de anbefale meg? Har lett litt på nettet, men har funne veldig lite tester og sånt om fx5200. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Litt over budsjettet, Ati 9600 Litt under budsjettet, Ati 9100 Ville jeg gjort hvertfall, ellers kan du jo følge litt med på Komplett.no's demovareavdeling, kommer ofte mye billig snax der Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Radeon 9100 er bedre enn 9200 Lenke til kommentar
bambam Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Radeon 9100 er bedre enn 9200 Endret Lenke til kommentar
laerda Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 w00t? kommer alle med Radeon ambefalinger? Alle vet vil at nVidia lager godsakene. Et godt råd: Bare få deg radeonkort om du FÅR spenn får å ta det imot Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 w00t?kommer alle med Radeon ambefalinger? Alle vet vil at nVidia lager godsakene. Et godt råd: Bare få deg radeonkort om du FÅR spenn får å ta det imot Dette er det dummeste jeg har hørt! Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 w00t?kommer alle med Radeon ambefalinger? Alle vet vil at nVidia lager godsakene. Et godt råd: Bare få deg radeonkort om du FÅR spenn får å ta det imot alle vet jo at radeon er bedre Lenke til kommentar
laerda Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 w00t?kommer alle med Radeon ambefalinger? Alle vet vil at nVidia lager godsakene. Et godt råd: Bare få deg radeonkort om du FÅR spenn får å ta det imot alle vet jo at radeon er bedre NEI! alle vet ikke det, iallfall ikke jeg. men jeg tror ikke på spøkelser eller UFOer eller da så Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 w00t?kommer alle med Radeon ambefalinger? Alle vet vil at nVidia lager godsakene. Et godt råd: Bare få deg radeonkort om du FÅR spenn får å ta det imot alle vet jo at radeon er bedre NEI! alle vet ikke det, iallfall ikke jeg. men jeg tror ikke på spøkelser eller UFOer eller da så Det forbauser meg litt... Å påstå at GeForce FX5200 er noe som ligner på "bra" er jo helt håpløst... Lenke til kommentar
laerda Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Man kan sammenligne radeon med linux: bare dritt Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Man kan sammenligne radeon med linux: bare dritt Man kan sammenligne utsagnene dine med et kloakkrenseanlegg: bare dritt. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Man kan sammenligne radeon med linux: bare dritt Prøver ikke å si mange stygge ord.... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nå må dere ikke plage MaxTiger da gutter.... Han har tydeligvis bare ikke fått med seg at det nå er ATI som gir mest for penga. Les noen reviews og tester rundt omkring du MaxTiger, så ser du nok at FX-korta ikke er så veldig mye å skryte av, med mindre du vil bruke et årsbudsjett på et 5900ultra-kort... Og også der vil et 9800pro-kort gi mer for penga. Så du burde nok oppdatere deg selv litt hvis du fortsatt tror at det er NVIDIA som leder an... Lenke til kommentar
laerda Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nå må dere ikke plage MaxTiger da gutter....Han har tydeligvis bare ikke fått med seg at det nå er ATI som gir mest for penga. Les noen reviews og tester rundt omkring du MaxTiger, så ser du nok at FX-korta ikke er så veldig mye å skryte av, med mindre du vil bruke et årsbudsjett på et 5900ultra-kort... Og også der vil et 9800pro-kort gi mer for penga. Så du burde nok oppdatere deg selv litt hvis du fortsatt tror at det er NVIDIA som leder an... Jeg har ikke påstått at nVidia leder an, eller at FX-korta er noe å skryte av. men om man ser på helheten, og ser på hva selkapene har gjort, så får man sympati for nVidia, og man ønsker at ATI skal brenne evig. For meg kan bare en kortbrodusent være aktuell, og rettferdigheten skal seire. Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 man kan ikke tenke slik når man skal kjøpe grafikk kort, man kjøper fra der man får mest for penga, slik tenker iallefall jeg, ikke på evt. hvor lenge nvidia har vært på markedet og slik. min anbefaling er helt klart et radeon kort. Lenke til kommentar
laerda Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Man kan ikke støtte kapitalister som bare bryr seg om å få enda fler millioner inn på konto, by the way; USA må brenne Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvor gammel er du egentlig MaxTiger? Du har jo de villeste utsagnene... Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Man kan ikke støtte kapitalister som bare bryr seg om å få enda fler millioner inn på konto, by the way; USA må brenne Er det forskjell på Nvidia og ATI i den kapitalistiske verden da ? Og hva har USA i diskusjonen om grafikkort å gjøre ? Lenke til kommentar
laerda Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvor gammel er du egentlig MaxTiger?Du har jo de villeste utsagnene... Jeg er 17, fylte i februar du glemte å gi meg gave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg