Kurt Lekanger Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Nå får alle mulighet til å spille nytt «augmented reality»-spill på mobilen.Googles Ingress-spill lansert i åpen beta Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 På tide. Men har uansett vært så mange invites den siste tiden at det i praksis har vært åpent for alle 1 Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Er det noen som ikke allerede spiller dette som ønsker å spille det? Det har ikke vært noe problem å få invitasjonskode om man bor i et området med få spillere (Norge). 1 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg synes det er rart at jeg ikke har fått en Invite da, siden jeg skrev meg på liste for fem måneder siden, eller noe... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg har noen invites, pm meg. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Nå når det er open Beta har jeg allerede kommet i gang :-) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 hm, et eller annet jeg gjør galt. Har startet spillet, men den fant ikke lokasjonen min når den søkte helt i starten, og nå er jog kommet til training mission hvor jeg skal "moev withing range of a portal and hack it" men resten av skjermen er svart. What 2 do? Slått på alt av GPS og plasseringstjenester. Var inne i maps og der er lokasjonen min helt nøyaktig. Noen som vet? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 hm, et eller annet jeg gjør galt. Har startet spillet, men den fant ikke lokasjonen min når den søkte helt i starten, og nå er jog kommet til training mission hvor jeg skal "moev withing range of a portal and hack it" men resten av skjermen er svart. What 2 do? Slått på alt av GPS og plasseringstjenester. Var inne i maps og der er lokasjonen min helt nøyaktig. Noen som vet? Er det noen veier eller noe i nærheten? Om ikke er kartet svart, det viser kun veier, portaler og lignende. Du kan sjekke kartet her: http://www.ingress.com/intel Men, du kan, så vidt jeg husker, plassere ut en portal selv der du vil i det oppdraget. Ellers er de statiske og plassert ut av Niantic. Finner ikke Ingress plasseringen din vil skjermen skurre, Lenke til kommentar
jaknudsen Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Når blir det lansert til iOS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg