Niklasp Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 For deg som ikke vil vente på den offisielle lanseringen.Du kan laste ned KitKat-apper allerede nå Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Funker på Nexus 7, men ikke S4 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 For å prøve den nye launcheren må man først oppdatere google play services: http://www.mediafire.com/?jbcggvbpvsvd3g1 , så google search appen og til sist oppdatere launcheren. Tror det skal funke på S4, men her er det ingen garantier. Flere har også opplevd krasj selv om man har lagt inn alle tre appene, som kan løses ved å bytte språk bort fra engelsk og så tilbake igjen. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Irriterende å ha en ny 4.4 bakgrunn, men ikke på låseskjermen.. Tips? Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg har ikke brukt stock på lenge, men det skal være enten under Display eller Lock Screen i Settings. Utover det skulle jeg tro det er en "set as Lock Screen wallpaper" når du viser et bilde i Gallery. Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Funker på Nexus 7, men ikke S4 Høres rart ut, alle apps oppdaterte helt fint på min Galaxy S1 med Android 4.2. De fleste krever API 16, som er Anrdoid 4.1 og oppover, men Hangouts bl.a. krever bare 4.0. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg har ikke brukt stock på lenge, men det skal være enten under Display eller Lock Screen i Settings. Utover det skulle jeg tro det er en "set as Lock Screen wallpaper" når du viser et bilde i Gallery. Nope. Går ikke når jeg har valgt det bildet jeg vil ha. Og når jeg skal velge lock screen bakgrunner, får jeg bare opp de som fulgte med telefonen. Veldig kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg