Kondispelle Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Er helt grønn på php koder men har startet å optimalisere nettsidene mine. Bruker seoscheduler og der sier de at i en test følgende: Only 0 words of content were found.??? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Beklager, men jeg ser ikke hva dette har med PHP å gjøre. :/ Lenke til kommentar
Kondispelle Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Siden min er kodet i php og når google feks ikke finner content, når det ligger på siden så regner jeg med at det er noe i kodingen som må endres kanskje??? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Det har med HTML å gjøre. Det er stor forskjell på HTML & PHP. Alt som har med PHP skjer på serversiden, hvordan siden din presenteres skjer med HTML og det har med selve klientsiden å gjøre. Dersom du ønsker god SEO må du presentere siden din på en slik måte at Google og andre søkemotorer indekserer hele siden din. Husk meta-tags! Lenke til kommentar
Kondispelle Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Takk for svar, beklager at det ble posted i feil fora, jeg var sikker på at det var php. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 SEO verktøy og google bots indekserer/scanner ikke PHP koden din, men HTMLen den eventuelt produserer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå