Snurreleif Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Vive la France!Cockblocked av sportsavdelingen til Se og Hør! I fail Endret 2. november 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Mer som en gris! Jammen. Grisemann 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Seriøst hva faen skjedde her? Så vidt jeg forsto fra vglive eide vi kampen første timen, og etter det har jeg ikke kunnet følge med. Så taper vi 2-0? Dere hadde ballen og kontrollen i første omgang, men i nærhet av å skape noen mål var dere egentlig aldri. Jeg synes at Luiz har vært svak idag, litt for lite bevegelse i toppen når Chelsea presser fra kantene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Forventer en skikkelig uinspirert drittkamp i fra TorresBegynner å bli forutsigbart. Hadde ikke et eneste skudd. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hadde også hele 17 touch. Men vi blir straffet for å bruke Luiz. Har ikke sett han god på lang lang tid. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Som Newcastlesupporterne sang, Luiz er bare en "shit Coloccini" 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Velkommen November, favorittmåneden til alle som holder med Chelsea. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Velkommen November, favorittmåneden til alle som holder med Chelsea.Ikke tull en gang. Kan se om jeg finner igjen statistikken vår for denne tiden. Kan like så greit starte med u21 laget denne perioden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Taper aldri kamper når jeg mekker kamptråd, freshern! Fyr opp en kamptråd mot Tottenham også! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Det er bare å unngå å lage straffer det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Hahaha, yes sir! Planen er å se kampen med Snurreleif, så det hadde jo vært ekstra deilig med seier da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Blir det seier, så kan han massere deg mens du forteller hvor mye bedre Newcastle er. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Ahahahahahaha. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hahaha, yes sir! Planen er å se kampen med Snurreleif, så det hadde jo vært ekstra deilig med seier da. Fuck you den Kamptråden mekker jeg! Blir det seier, så kan han massere deg mens du forteller hvor mye bedre Newcastle er. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Snurreleif, vær litt snill da! Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Du må gjerne fikse en kamptråd, Snurris, men vi kommer alle til å bruke den Admiral Necrolamedor mekker. Så vær nå litt snill. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Jeg skal tørke dine tårer etter deres største tap på 15 år. Slapp av. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 *host host*5-0*host host* Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Ja, litt surt at det er små sifre sammenlignet med kampen neste helg. Men det går bra. Du vet at jeg er en omsorgsfull kar som aldri hadde mobbet deg for det. Ihvertfall ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå