Muggkaare Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 AAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAH!!!!!!!!!! Jeg hylte som en kvinne. Faen så deilig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Nå kommer snart utligningen. Herlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Håpløst. Fortjent Newcastle seier. Gratulerer. Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Gratulerer newcastle. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 AAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAH!!!!!!!!!! Jeg hylte som en kvinne. Faen så deilig! Mer som en gris! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Aaah, obertan er så god... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Remy, my hero! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Sterkt av gutta å spille 120 min på onsdag også komme tilbake på tidligkamp lørdag og vinne mot et topplag. Gouffran har vært krem i dag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Seriøst hva faen skjedde her? Så vidt jeg forsto fra vglive eide vi kampen første timen, og etter det har jeg ikke kunnet følge med. Så taper vi 2-0? Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Herregud, Obertan. For en frustrerende spiller. Har noen direkte syke kvaliteter, men evner ikke å bruke noen av de positivt. Fotballhjerne på nivå med en toåring. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Takk, Newcastle Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hvorfor ikke bruke Ivan som spiss, skaper jo mye mer enn spissene våres.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Takk Newcastle, Frankrike og Pardew! Fantastisk! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Vive la France! Grattis! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Faen for en tragisk kamp. Null innsats. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Det her er så jæææævla godt. Jeg er så jæææævla glad. Og skal snart til en kamerat, som også er Newcastlesupporter for å drikke øl. Herregud det her blir en bra kveld. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Seriøst hva faen skjedde her? Så vidt jeg forsto fra vglive eide vi kampen første timen, og etter det har jeg ikke kunnet følge med. Så taper vi 2-0? Nja. Newcaslte lå bakpå og lot Chelsea styre kampen, men de skapte nesten ingenting. Anita kommer på og forandrer kampen totalt i dag. For en spiller han er. At han ikke spiller fast på dette Newcastlelaget er helt sykt. Rett og slett en liten magiker. Meget, meget overraskende seier i dag. En veldig bra gjennomført første omgang, i hvertfall det defensive. Satser på kontringer men får det ikke helt til. Når Anita kommer på blir laget jævlig uforutsigbare da både han og Cabaye er crème de la crème hva pasningsspill angår. Mister mye defensive fibre når Tiote går ut, men Pardew fiksa dette på en god måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå