Emils. Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Tidlig kamp er alltid elsk. Føler meg allikevel ikke sikker på seier. Newcastle spiller alltid bra mot oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 2-1. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Tidlig kamp er ikke alltid elsk, som igrunn er et forferdelig uttrykk. Jobber til klokka to i morra, men skal se om jeg kan få startet en time før for å rekke kampen. Ønsker forøvrig en reprise av denne: http://www.youtube.com/watch?v=DUPsWFVryug Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Så da blir det ikke 2-1 med andre ord. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Har ikke troa på noe annet enn stortap, 0-6 til Chelsea. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Taper aldri kamper når jeg mekker kamptråd, freshern! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Det målet til cisse var bare sinnsykt. Husker det måtte noen repriser til for å forstå hva som nøyaktig skjedde. De 2 siste kampene jeg har sett av newcastle har de spilt bra, men blir skuffet om vi taper poeng her. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Har ikke glemt målet Cisse nei, men det skjer nok ikke igjen.. Ganske sikker på at vi vinner imorra med denne oppstillingen: Cech -Ivan-JT-Luiz-Cole ---Lamps-Ramires- Schurrle-Oscar-Hazard ------Torres-Kanskje Ba?? Hmmm nei.. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Blir et par mørkebrune øl fra Newcastle om det blir hjemmeseier. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Taper aldri kamper når jeg mekker kamptråd, freshern! Tydeligvis bare når jeg gjør det... Blir det 3 poeng i morgen så er du herved kamptråd-ansvarlig. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Liten tro på Newcastle her. De spilte ganske bra mot City, men man føler det er noe som mangler i samhandlingen deres og evnen til å score mål. Chelsea har virket ganske sterke i det siste, så tror de tar det, men man veit aldri. Sier ikke nei takk til hjelp fra Newcastle.. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Poengtap på Chelsea hadde vært en meget fin start på morgendagen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Anita må starte. Uakseptabelt å benke han etter City-kampen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Squad: No less than five defenders who have featured for the first team this season are unavailable for this game: Steven Taylor, Fabricio Coloccini, Paul Dummett, Massadio Haidara and Curtis Good. That means that the centre half pairing of Mike Williamson and Mapou Yanga Mbiwa that faced Manchester City will continue - defensive cover on the bench presumably either James Tavernier or the untried Remi Streete.Fra Nufc.com. Med Mapou ute, så blir det vel...Tavernier Hohoh! Brutalt opplegg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Brutalt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Spilte ikke haidara mot city? Blitt skadet etter det? Veldig uheldig for dere. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ble skadet i løpetav kampen, så kom Dummett på og han ble byttet ut seinere i kampen. Nei, dette blir nok et stortap. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Tidlig kamp er alltid elsk. Ikke når man bor på vestkysten i USA. Fml Endret 1. november 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå