Kurt Lekanger Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Slår sammen Tele2 og Network Norway.Store omstillinger i Tele2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Det er to ting som alltid har forundret meg med den gjengen der: For det første er de en haug av selskaper og varemerker: Tele2, Mobile Norway, Network Norway, MyCall og One Call. (Har jeg fått med alle, nå?). Det kan da ikke være regningssvarende med all den oppsplittingen? For det andre: hvor lang tid tar det før 3, som allerede er operatører og netteiere i Sverige og Danmark, kjøper hele kostebinderiet? Tele 2 med underbruk har en stor kundemasse, er i ferd med å bli en ren 3G/4G-operatør, og er nettopp det selskapet 3 trenger for å bli en operatør som driver i Norge/Sverige/Danmsrk slik som Telia og Telenor driver. Comments, anyone? Edit: les mer på bloggen min: https://www.diskusjon.no/index.php?app=blog&module=display§ion=blog&blogid=1402&showentry=4469 Endret 2. november 2013 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg