Gå til innhold

[Løst] Dinosaurer i Minecraft ?

Anbefalte innlegg

Jeg har liten erfaring med Minecraft på pc så jeg trenger litt hjelp med et problem her.

Jeg har en 8 år gammel nevø som har sett på Youtube at det går ann å få Dinosaurer i Minecraft med mods.

Nå har jeg sittet et par kvelder og forsøkt å få til dette mod greiene, og testet endel forskjellig mods som skulle legge til dinosaurer. Men jeg får ingen av de til å fungere, og økende skuffelse er å se på den 8år gamle gutten som har en over gjennomsnittet dilla på både Minecraft og dinosaurer.

Han har siste version av Minecraft (1.7.2), og moddene jeg har prøvd er Jurassicraft og Fossil mod. Har fulgt installeringsinstuksjonene men får ingen dinosaurer uansett hvor mye jeg prøver.

Noen som vet om en fungerende mod som legger til dinosaurer, og kan si hva annet jeg evt trenger sammen med den modden for å få det til å fungere?

Takk for all hjelp!

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet bare om jurassicraft of fossil mod som legger til dinosaurer. Og det jeg ser er at moddene du prøver og installere er til en eldre versjon av Mincraft, så enten så må du nedgradere minecraft versjonen din eller så må du bare vente moddene blir oppdatert. :)

Nå har ikke jeg mulighet til å prøve selv, men etter det jeg ser så er det slik man nedgraderer minecraft:

1. Open the new launcher!

2. Go to the 'Profile Editor' tab on the top.

3. There should only be one profile there, double click it.

4. Go under the 'Use Version' tab and choose the version you'd like!

5. Click 'Save Profile'

6. Restart the launcher and you should be set!

Lenke til kommentar

Og så var pappa onkel dilla på Minecraft også... :D

hehe. Denne onkelen har nok lagt ned godt over 200 timer i Minecraft på xboxen sin og har hatt dilla en stund :p

Han bare mangler en skikkelig pc som ikke skrur seg av hver gang han kjører Minecraft mer enn 5 minutter, og derfor ikke er så dreven i hele dette mod opplegget :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...