Gå til innhold

Acer hjeelp


Gjest member-306761

Anbefalte innlegg

Gjest member-306761

Hei! Kjøpte da et nettbrett fra acer i september. Var sånn kjøp en acer og få 1000 kr tilbake. PRoduktet var Acer Iconia W510. Registrerte produktet i god tid før fristen. På tirsdag denne uka fikk jeg svar på min registrering av produktet. Fikk dette til svar: Ikke i overensstemmelse.

 

Har sendt mange ganger spørsmål til support men får ikke svar.

 

 

Noen som har acers epost adresse? Trenger virkelig svar!

 

 

Litt kjipt at man ikke får 1000kr tilbake når jeg har registrert produktet innen fristen. la til og med alt som skulle med og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-306761

Fikk egentlig ikke noe svar på det jeg lurte på på den linken du ga Complexity :( Begynner å bli irritert på acer som ikke svarer på support :( men takk for at du prøvde å hjelpe :D

Lenke til kommentar

Kan ikke helt skjønne at de kan bruke adresse. Er f.eks. mange blokker der flere boenheter bruker samme postadresse (med mindre man tar med nummer på boenhet, noe iallfall jeg aldri gjør).

 

Da burde du begynne å gjøre det, så du ikke havner i samme situasjon en gang.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...