Gjest member-306761 Skrevet 1. november 2013 Rapporter Del Skrevet 1. november 2013 Hei! Kjøpte da et nettbrett fra acer i september. Var sånn kjøp en acer og få 1000 kr tilbake. PRoduktet var Acer Iconia W510. Registrerte produktet i god tid før fristen. På tirsdag denne uka fikk jeg svar på min registrering av produktet. Fikk dette til svar: Ikke i overensstemmelse. Har sendt mange ganger spørsmål til support men får ikke svar. Noen som har acers epost adresse? Trenger virkelig svar! Litt kjipt at man ikke får 1000kr tilbake når jeg har registrert produktet innen fristen. la til og med alt som skulle med og. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. november 2013 Rapporter Del Skrevet 1. november 2013 Ta en titt i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1536307&&page=25 Lenke til kommentar
Gjest member-306761 Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Fikk egentlig ikke noe svar på det jeg lurte på på den linken du ga Complexity Begynner å bli irritert på acer som ikke svarer på support men takk for at du prøvde å hjelpe Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Ble det bestilt flere nettbrett til samme adresse? Tilbudet gjaldt bare 1 brett per husstand. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Kan ikke helt skjønne at de kan bruke adresse. Er f.eks. mange blokker der flere boenheter bruker samme postadresse (med mindre man tar med nummer på boenhet, noe iallfall jeg aldri gjør). Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Kan ikke helt skjønne at de kan bruke adresse. Er f.eks. mange blokker der flere boenheter bruker samme postadresse (med mindre man tar med nummer på boenhet, noe iallfall jeg aldri gjør). Da burde du begynne å gjøre det, så du ikke havner i samme situasjon en gang. Endret 4. november 2013 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Gjest member-306761 Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 har ikke noe husnumme, kun postnr +sted feks: 1234 Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå