S.Hurum Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Oppgangssag. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Fin dokumentasjon av Oppgangssaga i Åsa. Skulle gjerne ha vært her men det har aldri blitt noe til. HDR behandlingen din er jeg ikke så begeistret for. Har du tatt dette med bracketing i kameraet vill jeg bruke default bildet og korrigere sluttresultatet i bildeprogrammet. Fusion funksjonen kan også gi naturlige bilder. Skal du justere lyset, bruk den manuelle. Da får du som regel best resultat. Litt kjeft må vi ha. God helg. Lenke til kommentar
S.Hurum Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Fin dokumentasjon av Oppgangssaga i Åsa. Skulle gjerne ha vært her men det har aldri blitt noe til. HDR behandlingen din er jeg ikke så begeistret for. Har du tatt dette med bracketing i kameraet vill jeg bruke default bildet og korrigere sluttresultatet i bildeprogrammet. Fusion funksjonen kan også gi naturlige bilder. Skal du justere lyset, bruk den manuelle. Da får du som regel best resultat. Litt kjeft må vi ha. God helg. Hei, mange takk for ros og ris. Jeg tåler godt å høre andres meninger om mine bilder, ellers hadde vi vel ikke lagt ut bilder under "biledkritikk. God helg. SH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg