Nilsen Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Nvidia mener de har gjort noe stort med G-Sync.Møt mannen som kan ha endret spillopplevelsen din (Ekstra) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Vil det fungere på en GTX 580? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Vil det fungere på en GTX 580? Kepler med SLI-støtte og fremover er ordene fra Nvidia, som betyr GTX 650 Ti Boost og fremover. GTX 680 var det første kortet med Kepler, så GTX 580 er nok ikke støttet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Vil det fungere på en GTX 580? Kepler med SLI-støtte og fremover er ordene fra Nvidia, som betyr GTX 650 Ti Boost og fremover. GTX 680 var det første kortet med Kepler, så GTX 580 er nok ikke støttet. Takker for svar. For vel oppgradere snart da. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Dette tror jeg er en teknologi som definitivt har noe for seg. Så blir spennende å se flere tester av dette. Pristaggen på 100-ish dollar var dog litt drøyt. Nå venter jeg bare på en god qhd spillskjerm. 1 Lenke til kommentar
ToreBjerkholt Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Interessant artikkel! Lærerikt, teknologien virker spennende. Tror absolutt det kan være noe i dette, ser frem til å få en 40"+ TV med slik teknologi da spillmaskinen min er koblet til en TV. 2 Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Bare meg som la merke til de heftige colabunnene til Petersen? Hehe.. Lenke til kommentar
GenRabbit Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Får håpe AMD sine kort og kan snakke med den brikka i fremtiden.Ellers risikere vi en fremtiden hvor ingen funker seg i mellom er jeg redd for. 1 Lenke til kommentar
Revox Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Bare meg som la merke til de heftige colabunnene til Petersen? Hehe.. Det er vel det minste problemet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå