Erik Bjørnøy Olsen Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Pinnsvinunge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hei, Erik. For en sjarmerende liten dyreunge ! Posituren er fin, og bildet er skarpt og med naturlige farger. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Nydelig og søt Pinnsvinunge, skarp og fine farger . Ønsker litt mer luft bak krabaten, men det er pirk fra meg Lenke til kommentar
Erik Bjørnøy Olsen Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Hei, Erik. For en sjarmerende liten dyreunge ! Posituren er fin, og bildet er skarpt og med naturlige farger. Vennlig hilsen Albert Andersson. Takk for god kritikk, Albert! mvh, Erik Lenke til kommentar
Erik Bjørnøy Olsen Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Nydelig og søt Pinnsvinunge, skarp og fine farger . Ønsker litt mer luft bak krabaten, men det er pirk fra meg Jeg er enig med deg i at det burde være litt mer luft på høyresiden, men det ble dessverre ikke slik. De har bittesmå ben, men er overraskende raske, og når man ligger flat på bakken med haka presset i asfalten er det ikke lett å bevege seg i samme tempo hehe. Takk for konstruktiv kritikk, Terje! mvh, Erik Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Bildet passer utmerket som bakgrunn på PC'n, da kan det være ikoner på venstresiden. Problemet med manglende luft til høyre er derved borde Utrolig tøff liten kar! Jeg syntes bildet var helt fantastisk. Ikke ofte man kommer så nære et pinnspin. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg