fjarle Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Om rundt to uker kan du kjøpe Googles nyeste referansemobil.Nå kommer Nexus 5 til Norge Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Good news. Veiledende priser er alltid noe høyere enn reelle priser også, så vil tippe at vi kan få den ned under 4000 også Lenke til kommentar
ubre Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Er det bare 16GB som kommer til Norge? Synes det er litt uklart i artikkelen, men tolker det slik... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ja, er det kun 16GB? Har dere noe mer informasjon? Og er dette import fra utlandet, eller blir den faktisk tilgjengelig gjennom vanlige kanaler her? Tenker i forhold til 4G/LTE - jeg antar dette vil fungere fint i Norge? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Svar til mitt eget spørsmål: "Den nye Nexus-en har fått støtte for en hel haug 4G-bånd, og burde dermed fungere utmerket i de raskeste mobilnettene også her på berget." http://www.amobil.no/artikler/nexus-5-er-lansert/153629 Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Kommer om 2 uker? Hvordan er 28.november om 2 uker? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Hva med ryktene som sier at Google kommer med Play Store Devices til Norge, som nevnt i kommentarer under release artiklen?(Fant kilden her, foresten: https://plus.google.com/+ArtemRussakovskii/posts/eQtDjPRKhkd )Hvis man ser på forskjell i pris i land der Nexus telefoner/tablet selges både i Play Store og i butikken (bortsett fra USA), hva kan vi forvente oss dersom Play Store Devices kommer i nærmeste fremtid? Svar til mitt eget spørsmål: "Den nye Nexus-en har fått støtte for en hel haug 4G-bånd, og burde dermed fungere utmerket i de raskeste mobilnettene også her på berget."http://www.amobil.no/artikler/nexus-5-er-lansert/153629 Til info: Den amerikanske versjonen støtter ikke 4G-båndene vi bruker her i Norge. Du må nok få tak i den internasjonale versjonen for å kunne kjøre 4G her på berget. Endret 1. november 2013 av Unlimited LTD 1 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hvor lavt vil prisen på Nexus 4 falle? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hvor lavt vil prisen på Nexus 4 falle? Tok vel noen mnd før prisen fallt frå 4000 kr for N4? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hva med ryktene som sier at Google kommer med Play Store Devices til Norge, som nevnt i kommentarer under release artiklen? (Fant kilden her, foresten: https://plus.google.com/+ArtemRussakovskii/posts/eQtDjPRKhkd ) Hvis man ser på forskjell i pris i land der Nexus telefoner/tablet selges både i Play Store og i butikken (bortsett fra USA), hva kan vi forvente oss dersom Play Store Devices kommer i nærmeste fremtid? Dette er ikke offisielt annonsert på noen måte, og ryktet sa jo kun "i løpet av året". Av de andre ryktene i serien ser det ut til at smartklokken og de andre nexus enhetene ikke blir noe av i denne omgang, men ryktet om hangouts SMS og lanseringsdatoen for nexus 5/kit kat viste seg å stemme. Jeg ville gjettet på at den ville blitt liggende rett over det den koster i andre europeiske land som har play store, dvs. ca. 3000 kroner for 16 GB utgaven. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Overskrift og ingress er jo helt på trynet her. "Nå kommer Nexus 5 til Norge - Om rundt to uker kan du kjøpe Googles nyeste referansemobil." Well, which one is it? Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Er det bare 16GB som kommer til Norge? Synes det er litt uklart i artikkelen, men tolker det slik... LG har bekreftet at 32GB kommer til Norge, men de har ikke gitt noen dato. Synes 4000 for 16GB versjonen er urimelig mye, men LG subsidierer ikke telefonen i Norge slik Google gjør i land de selv selger gjennom Play. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Synes også prisen var litt drøy. Mye å hente på å gå via Jetcarrier her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg skal faktisk teste denne telefoben, jeg får den hos LG om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg skal faktisk teste denne telefoben, jeg får den hos LG om ikke så lenge. Hadde vært fint om du da kunne kommet med en liten subjektiv post for alle oss som sitter på gjerdet og sikler 1 Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 har denne fm-radio eller lignende, gidder ikke å bruke en Internett-radio app. Da jeg hører på radio minst tre timer hver dag i grisgrendte strøk, og da kommer dataforbruket opp i minst 250 mb hver dag hvis den ikke blir brutt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hadde vært fint om du da kunne kommet med en liten subjektiv post for alle oss som sitter på gjerdet og sikler Har ikke sett, prøvd eller tatt på den enda, kan ikke kommentere. Lenke til kommentar
Steffiluren Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hvor lavt vil prisen på Nexus 4 falle? Nexus 4 er for det meste utsolgt og vil ikke produseres lengre. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Komplett.no har priset 16GB versjonen til 4095,- http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=799354 og det står at de får den inn på lager 19. november. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Synes også prisen var litt drøy. Mye å hente på å gå via Jetcarrier her? Ja såpass mye at du slipper å ha LTE i hvert fall ;p 349 USD (2058,- i følge google akkurat nå.) + cirka 10% sales tax (~206,- NOK) + frakt (200? NOK) + mva 25% + fortollingsgebyr (200?) ~ 3300,- NOK ferdig i hånda di. Uten støtte for LTE i europa/asia. Da Betaler jeg heller den snaue tusenlappen (beregningene mine er veldig vage) ekstra den koster her for 5 års reklamasjon og støtte for alt Endret 4. november 2013 av J0lle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg