Joachim_F Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 I mangel på Space Rangers 3 har vi fått den tredje utgaven av Space Rangers 2.Anmeldelse: Space Rangers HD: A War Apart Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Vart faktisk først tipsa om spelet her på gamer for nokre år sidan og har no kjøpt det igjen. Fantastisk artig. Ei regelrett perle. Kunne og tenkt meg eit nytt spel heller enn ein oppdatert versjon men er så uthungra på slike spel som dette at eg tar til takke med det eg kan få. ABSOLUTT Å ANBEFALE. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Meh, mulig spillet er HD, men det er også HD-DRM. Ser de har fjernet Space Rangers 2 på GOG også, så dette spillet er på min svarteliste. Håper det ikke selger en eneste kopi. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Meh, mulig spillet er HD, men det er også HD-DRM. Ser de har fjernet Space Rangers 2 på GOG også, så dette spillet er på min svarteliste. Håper det ikke selger en eneste kopi. Ja steam er fælt du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå