Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Kjekk-ass, haha! PS. Litt flaut å begynne det forrige inlegget mitt med jeg er ikke trådstarter, og så glemmer jeg å huke av på anonym. Hvordan huker man av slik man kommenterer anonym? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Man gjør det i høyere hjørne når man bruker full editor. Tilbake til topic nå... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Man gjør det i høyere hjørne når man bruker full editor. Tilbake til topic nå... Ha kan ikke fatte at jeg ikke la merke til den lille boks ruta alle de gangene jeg har lett, tusen takk:) Lenke til kommentar
tole Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Var ikke denne reklamen som en spøk i sammenheng med programmet helt perfekt? Mener han tapte et veddemål med Morten Rams ang. å fylle Spektrum. Hadde Rams tapt hadde det vært han istedet for Giertsen i reklamen. Giertsen har faktisk tatt opp analsalve i showene sine, så det er jo ikke helt urelevant. Siden han bare fikk dette på resept mente de vel at han kom til å smøre inn hele kroppen sin om han fikk kjøpe så mye han ville 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Sigh folkens, problemet er at han bruker dårlig toalettpapir. Og vil heller anbefale og dusje etter mr big toalett besøk i stedet for og presse toalett papiret hardt og gni slik at irritasjonen blir verre senere. Skaff deg en privat flaske med hudkrem. dette er livet til amerikanere . Lenke til kommentar
tole Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Det er mange kulturer som vasker seg i stussen etter å ha bommelommet ferdig. Kan jo også vurdere Kleenex balsam. Det funker i alle fall for snyteskaftet så hvorfor ikke for hekken. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Mener han tapte et veddemål med Morten Rams ang. å fylle Spektrum. Hadde Rams tapt hadde det vært han istedet for Giertsen i reklamen. Giertsen har faktisk tatt opp analsalve i showene sine, så det er jo ikke helt urelevant. Siden han bare fikk dette på resept mente de vel at han kom til å smøre inn hele kroppen sin om han fikk kjøpe så mye han ville Å ja var slik det var, husker det at morten fylte opp spektrum bare for å le med dem andre på slutten, husker ikke hva poenget hans med å fylle det var nå igjen, uansett glad han er tilbake i tkfn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Det er mange kulturer som vasker seg i stussen etter å ha bommelommet ferdig. Kan jo også vurdere Kleenex balsam. Det funker i alle fall for snyteskaftet så hvorfor ikke for hekken. På en hvilken som helst japansk dass får man en stråle lunkent vann opp i rompa når man trekker ned..det er sært. Lenke til kommentar
tole Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 På en hvilken som helst japansk dass får man en stråle lunkent vann opp i rompa når man trekker ned..det er sært. Det er dassen som tar igjen Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Kanskje man skal bevege seg litt mer inn på topic her og avbryte diskusjonen om japanske dasser... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Hei TS, Slet med det samme da jeg var i Forsvaret. Kløen varte periodevis, veldig irriterende. Fikk dette på en leiroppstilling, passet mildt sagt dårlig. Jeg spiste relativt mye mer enn hva jeg gjør i dag, som resulterte i at jeg gikk ofte på dass. Jeg tenkte ikke over det da, men jeg er ganske sikker på at kombinasjonen hyppig tørking og dårlig papir var årsaken. Fikk det samme ved senere anledning, da jeg dreit 3-5 ganger til dagen. Nå gjør driter jeg kanskje 1-2 ganger og bruker mykt papir. Leste et sted at jeg kanskje hadde tørket så mye (i tillegg til Grundig vask av området i dusjen) at jeg hadde fjernet et "naturlig fettlag" som beskyttet anus. Dette kan være ren bullshit, men for min del hjalp dette. Er mange år siden sist jeg hadde problemet. I tillegg er det viktig å klø, selv om det frister mer enn satan selv, Anonymous poster hash: f294b...58a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Viktig å IKKE klø.. Gikk litt fort på mobilen. Anonymous poster hash: f294b...58a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå