Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

klør i analen.

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Kjekk-ass, haha!

PS. Litt flaut å begynne det forrige inlegget mitt med jeg er ikke trådstarter, og så glemmer jeg å huke av på anonym.

Hvordan huker man av slik man kommenterer anonym?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Man gjør det i høyere hjørne når man bruker full editor.

Tilbake til topic nå...

Ha kan ikke fatte at jeg ikke la merke til den lille boks ruta alle de gangene jeg har lett, tusen takk:)

Lenke til kommentar

Var ikke denne reklamen som en spøk i sammenheng med programmet helt perfekt?

Mener han tapte et veddemål med Morten Rams ang. å fylle Spektrum. Hadde Rams tapt hadde det vært han istedet for Giertsen i reklamen. Giertsen har faktisk tatt opp analsalve i showene sine, så det er jo ikke helt urelevant. Siden han bare fikk dette på resept mente de vel at han kom til å smøre inn hele kroppen sin om han fikk kjøpe så mye han ville :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sigh folkens, problemet er at han bruker dårlig toalettpapir.

Og vil heller anbefale og dusje etter mr big toalett besøk i stedet for og presse toalett papiret hardt og gni slik at irritasjonen blir verre senere.

Skaff deg en privat flaske med hudkrem. dette er livet til amerikanere .

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Mener han tapte et veddemål med Morten Rams ang. å fylle Spektrum. Hadde Rams tapt hadde det vært han istedet for Giertsen i reklamen. Giertsen har faktisk tatt opp analsalve i showene sine, så det er jo ikke helt urelevant. Siden han bare fikk dette på resept mente de vel at han kom til å smøre inn hele kroppen sin om han fikk kjøpe så mye han ville :)

Å ja var slik det var, husker det at morten fylte opp spektrum bare for å le med dem andre på slutten, husker ikke hva poenget hans med å fylle det var nå igjen, uansett glad han er tilbake i tkfn

Lenke til kommentar

Det er mange kulturer som vasker seg i stussen etter å ha bommelommet ferdig.

Kan jo også vurdere Kleenex balsam. Det funker i alle fall for snyteskaftet så hvorfor ikke for hekken.

På en hvilken som helst japansk dass får man en stråle lunkent vann opp i rompa når man trekker ned..det er sært.

Lenke til kommentar

Hei TS,

Slet med det samme da jeg var i Forsvaret. Kløen varte periodevis, veldig irriterende. Fikk dette på en leiroppstilling, passet mildt sagt dårlig.

Jeg spiste relativt mye mer enn hva jeg gjør i dag, som resulterte i at jeg gikk ofte på dass. Jeg tenkte ikke over det da, men jeg er ganske sikker på at kombinasjonen hyppig tørking og dårlig papir var årsaken.

Fikk det samme ved senere anledning, da jeg dreit 3-5 ganger til dagen. Nå gjør driter jeg kanskje 1-2 ganger og bruker mykt papir. Leste et sted at jeg kanskje hadde tørket så mye (i tillegg til Grundig vask av området i dusjen) at jeg hadde fjernet et "naturlig fettlag" som beskyttet anus.

Dette kan være ren bullshit, men for min del hjalp dette. Er mange år siden sist jeg hadde problemet.

I tillegg er det viktig å klø, selv om det frister mer enn satan selv,

Anonymous poster hash: f294b...58a

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...