Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

klør i analen.

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke skrive noe sikkert, men kanskje vært litt dårlig hygienisk på det området der? Kanskje du har tørka deg litt dårlig og da har det blitt sårt og vondt. Husker når jeg var liten at jeg også ble sår og fikk vondt der noen ganger, men det var på grunn av at jeg tørket meg for dårlig på do rett og slett.

Men prøv å ta en klut med lunka vann på og tørk inne i analen, om ikke det hjelper så får du nesten få noe salve som du kan smøre på eller ta å smør på alovera som er helt ufarlig.

Lenke til kommentar

Kanskje du har marker i rassen? eller lopper som har startet et loppemarked der

Unnskyld for at jeg ler, men det der var dagens latter til nå!

Håper jeg får kjøpt noen av de da, sånn at hun blir kvitt de. (Om det er problemet)

Endret av Larse98
Lenke til kommentar

Jeg er ikke trådstarter.

Kan det være hemorrider?

Anonymous poster hash: 27447...382

Hei, der sier du noe også! Hemoroider hadde jeg i sommer etter jeg hadde sitte veldig mye på foran dataskjermen, det var veldig irriterende og vondt husker jeg.

Les om det her du som har problemer med det kanskje: http://no.wikipedia.org/wiki/Hemoroide

Endret av Larse98
Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke trådstarter.

1. Det kan være vaskemiddelallergi. Skyll undertøyet for hånd etter at det har vært i maskinen så du får ut alle rester av vaskemiddel.

2. Det kan være polyesterallergi. Kjøp undertøy av 100% bomull (vanskelig å få tak i)

3. Området kan være for fuktig. Bruk undertøy som ikke er så tettsittende.

4. For aggressiv tørking. Bruk vann på papiret for å få ut det siste istedenfor å skrape av all huden med "sandpapir".

5. Chili eller paprika i kosten.

6. Smør området med sinksalve etter at du har vært på do

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...