AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 det klør rundt og inni analen. jeg kan klø så mye der at det blir sårt og vondt. veldig plagsomt, upraktisk, uhygienisk sted å klø. det har aldri vært noen seksuell aktivitet der. derfor utelukker jeg kjønnssykdom. hva kan gjøres med kløen? Anonymous poster hash: dfbdf...823 Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Skal ikke skrive noe sikkert, men kanskje vært litt dårlig hygienisk på det området der? Kanskje du har tørka deg litt dårlig og da har det blitt sårt og vondt. Husker når jeg var liten at jeg også ble sår og fikk vondt der noen ganger, men det var på grunn av at jeg tørket meg for dårlig på do rett og slett.Men prøv å ta en klut med lunka vann på og tørk inne i analen, om ikke det hjelper så får du nesten få noe salve som du kan smøre på eller ta å smør på alovera som er helt ufarlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 tørker godt så jeg tror ikke det er grunnen. Anonymous poster hash: dfbdf...823 Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Ja ok, men da så. Endret 1. november 2013 av Larse98 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Kanskje du har marker i rassen? eller lopper som har startet et loppemarked der Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Kanskje du har marker i rassen? eller lopper som har startet et loppemarked der Unnskyld for at jeg ler, men det der var dagens latter til nå! Håper jeg får kjøpt noen av de da, sånn at hun blir kvitt de. (Om det er problemet) Endret 1. november 2013 av Larse98 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hjelper sikkert mye med et mykt dasspapir. Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hjelper sikkert mye med et mykt dasspapir. Det gjør det også ja. Da støtter man til og med dugnad i samme slengen tydeligvis. Bruker mykt papir hjemme, kjempe deilig i forhold til det billige og harde papiret. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Jeg er ikke trådstarter. Kan det være hemorrider? Har du ofte treg eller løs mage? Anonymous poster hash: 27447...382 Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Jeg er ikke trådstarter. Kan det være hemorrider? Anonymous poster hash: 27447...382 Hei, der sier du noe også! Hemoroider hadde jeg i sommer etter jeg hadde sitte veldig mye på foran dataskjermen, det var veldig irriterende og vondt husker jeg. Les om det her du som har problemer med det kanskje: http://no.wikipedia.org/wiki/Hemoroide Endret 1. november 2013 av Larse98 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Ta en tur innom apoteket. Mulig de vil anbefale denne. Anonymous poster hash: 27447...382 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Har den kjekkasen der rektalproblemer, kan jammen jeg også ha det. 1 Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Har den kjekkasen der rektalproblemer, kan jammen jeg også ha det. LOL Lenke til kommentar
G Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Jeg støtter også mykt dasspapir forslaget. Kan hende det å være forsiktig bak der kan hjelpe. Kanskje du skal la det være i fred, og smøre det med noe hudkrem-greier? Endret 1. november 2013 av G Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg er heller ikke trådstarter. 1. Det kan være vaskemiddelallergi. Skyll undertøyet for hånd etter at det har vært i maskinen så du får ut alle rester av vaskemiddel. 2. Det kan være polyesterallergi. Kjøp undertøy av 100% bomull (vanskelig å få tak i) 3. Området kan være for fuktig. Bruk undertøy som ikke er så tettsittende. 4. For aggressiv tørking. Bruk vann på papiret for å få ut det siste istedenfor å skrape av all huden med "sandpapir". 5. Chili eller paprika i kosten. 6. Smør området med sinksalve etter at du har vært på do Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Var ikke denne reklamen som en spøk i sammenheng med programmet helt perfekt? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Tørk deg bedre... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Jeg er ikke trådstarterkløen kan både skyldes dårlig hygiene og overdreven hygiene. Med andre ord, bruker du mye såpe der når du dusjer så kan det gjøre ting verre. Det gjelder å finne en middelvei. Anonymous poster hash: 44e12...b44 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Har den kjekkasen der rektalproblemer, kan jammen jeg også ha det.Kjekk-ass, haha! PS. Litt flaut å begynne det forrige inlegget mitt med jeg er ikke trådstarter, og så glemmer jeg å huke av på anonym. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå