Tangier Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) De siste ukene har jeg hatt veldig lav lyd på alt untatt skype. Kan ikke se filmer på youtube, når jeg klikke på 100 på volumen i windows er det fortsatt bare lav plinging. Det høres ut som om den funksjonen som reduserer all lyd med 80% er på, men jeg har sjekket og den er ikke det. Skrur jeg den på blir lyden bare enda lavere, logisk nok, men det måtte sjekkes for å se om det kunne fikse problemet. I skype så er lyden veldig normal, mens alt annet er lavt. Har lett instillingene rundt i skype for å finne noe uten hjelp. Tror kanskje det starta når jeg la inn den mongoskypen, dvs windows 8 appversjon. Men det hjalp ikke å avinnstalere den. Er det noen som har en viss peiling på hva dette kan være for noe? Takker tusen på forhånd Fant noe som hjelper litt, i Realtek HD-lydbehandling så er det en option som heter lydstyrke-utjevning. Det fikset litt av problemet, men har på følelsen av at det ikke er riktig fikset. Endret 31. oktober 2013 av Tangier Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) 1. Trykk på Volum ikonet.2. Gå på ''Mikser''3. Noen av de som du ser her som er stilt mindre opp enn det skype er kanskje? sånn som du ser min spotify er her f.eks. Endret 31. oktober 2013 av Larse98 Lenke til kommentar
Tangier Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 joda, sjekket det, alt er på fullt det rare er at det er alt som har lav lyd, bortsett fra skype, og den vanlige instillingen under egenskaper på lyd, kommunikasjon er skrudd av... Lenke til kommentar
Tangier Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Når jeg skrur skype på 10 av 100 og alt annet på 100 er det ca like høyt... Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ja, rart det der. Kanskje de er sprengt eller har noe defekter som gjør det, ikke vet jeg men.. Rart det også, siden du hører skype samtaler godt da eller? Lenke til kommentar
Tangier Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 ja hører skype bra, bruker headsettet mitt nå også, trudde selv det var at de var sprengt, men det er de tydeligvis ikke. Blir nok en reinstall av windows snart. Lenke til kommentar
Tangier Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 hmm, tror kanskje chev65 sitt svar her fungerte http://www.sevenforums.com/sound-audio/21089-low-sound-volume.html#post234986 virket iallfall som om det ble bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå