Multiverktøy Skrevet 2. november 2013 Rapporter Del Skrevet 2. november 2013 for høy varme? Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 2. november 2013 Rapporter Del Skrevet 2. november 2013 Noen som har fått testet Win 8.1 mot Win 7? Er det bare snakk om små ytelsesforbedringer? Jeg har prøvd BF4 både med Win7 og Win8.1. Men på to forskjellige pc`r. Så kan ikke si så mye om ytelses forskjeller. Kjører Win7 på min stasjonære med Intel i7-3770 cpu, 2x GTX 670 i SLi ig 16Gb ram. Denne kjører prikkfritt med alt på max/ultra. På min bærbare Multicom Kunshan P170S som har Win8.1, Intel i7-4700QM cpu, GTX 770m med 8Gb ram går alt på high smertefritt. Har ikke prøvd denne på ultra settings siden dette var NVIDIAs anbefalte settings. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2013 Noen andre som sliter med at spiller krasjer når du spiller på 64 player maps? Fungerer helt fint på 48 player. AMD Radeon HD 7950 3GB om jeg husker rett. Prøver å joine en 64spiller map, og spillet crasher.. Evt så kommer og går lyden, før det crasher.. Aldri hatt problemer med at spillet kræsjer på mitt AMD skjermkort . Eneste jeg har slitt med at spillet blir disconnected fra tid til annen. Ikke spilt noe idag, så håper på at oppdateringen som kom i går (Serverside) fikset mye av det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Jeg fikk merkbar bedre ytelse i BETA med W8, om forskjellen er like stor nå vet jeg ikke. Til vanlig bruk er ikke W8 noe annerledes enn W7, bortsett fra langt raskere oppstart og den merkelige startmenyen. Støtter skjermen din Lightboost? Bruk en app som gjør slik at win8 ser ut som windows 7. Jeg bruker classicshell. Jeg har BenQ 24" LED XL2420T, vet ikke om den støtter lightboost? Endret 3. november 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Den støtter Lightboost. Det du gjør da er å installere Lightboost, det er enkelt, sjekk ut Blur Busters sin nettside, og så legger du fra deg ideen om 144hz - 120hz Lightboost er nemlig helt overlegent. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Alt lightboost gjorde her var at alt som er hvit ble mild rosa farget? Skal det være sånn? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Lightboost overstyrer fargeinstillingene på skjermen, så det ser ikke veldig pent ut, nei. Jeg har to skjermer, en med 120hz Lightboost og en 60hz IPS så for meg vises forskjellene meget godt. Likevel er det så overlegent bra til spilling at det er verdt det. Lightboost slås av og på veldig enkelt så om man bare har en skjerm og f. eks. skal se på film så er det bare å slå av Lightboost og på igjen når man skal spille. Selv har jeg det alltid på siden jeg har to skjermer. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Får prøve å leke litt med Lightboost å se om jeg får det til å fungere skikkelig. Kan man endre på farger og brightness med Lightboost aktivert? Jeg er blitt så vant til Black equalizer så var veldig vanskelig å se folk i mørke områder med Lightboost aktivert. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Du bør stille Lightboost til 100%. Du kan ikke kalibrere fargene til skjermen, men du kan gjøre noen justeringer i NVidia sitt kontrollpanel. Les litt her: http://www.blurbusters.com/zero-motion-blur/lightboost/ Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Spillet kjører smoothe her. Men hvordan ser jeg fps? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Enkleste er å laste ned en gratis versjon av Fraps. Du kan jo også skrive render.drawfps 1 i console. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Går helt bajs med meg i BF4. Random disconnects mens det er lenge siden jeg har hatt et kræsj. Jeg antar og håper at andre også sliter med det samme, sant? Sant?... Håper det.. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 3. november 2013 Rapporter Del Skrevet 3. november 2013 Enkleste er å laste ned en gratis versjon av Fraps. Du kan jo også skrive render.drawfps 1 i console. Det er kommandoen for BF3, for BF4 er det perfoverlay.drawfps 1. For øvrig må jeg bare si at jeg synes dette er en unødvendig lang kommando, hvorfor kan det ikke bare være fps 1 eller noe slikt? Mener jeg leste et sted at det skal være mulig å legge denne kommandoen inn i en settings-fil slik at det automatisk vises FPS når man starter spillet, er det noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Har noen problemer med spillet her... Vet ikke helt om jeg får frem problemet tydelig nok, men noen som har en idé? Starter opp: Alt går helt fint, helt til matchen er ferdig. Stats kommer opp og neste brett laster. Så henger spillet. Som regel blir skjermen svart. Noen ganger forblir skjermen svart selv etter restart (trykke på reset-knapp). Måtte en gang gå så langt at Windows ble tilbakestilt. Én gang har jeg fått fram en feilmelding: Om jeg avslutter spillet i pausen mellom brettene, går alt fint noen sekunder. Så i Windows igjen kommer melding om at skjermkortdrivere har sluttet å fungere... Gugla meg grønn på det. Prøvd det meste. Ingenting har fungert... Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Det er kommandoen for BF3, for BF4 er det perfoverlay.drawfps 1. For øvrig må jeg bare si at jeg synes dette er en unødvendig lang kommando, hvorfor kan det ikke bare være fps 1 eller noe slikt? Mener jeg leste et sted at det skal være mulig å legge denne kommandoen inn i en settings-fil slik at det automatisk vises FPS når man starter spillet, er det noen som vet hvordan? Kort guide her: http://bftips.com/2013/10/how-to-create-a-user-cfg-file-in-bf4-to-load-settings-on-startup/ Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Får denne feilmeldingen i ny og ne (BF4 kræsjer). Kan det skyldes overclock? Feil-bucket -342728246, type 5Hendelsesnavn: AppHangB1Svar: Ikke tilgjengeligCab-ID: 0Problemsignatur:P1: bf4.exeP2: 1.0.0.0P3: 526b9042P4: 44d2P5: 67246080P6:P7:P8:P9:P10:Vedlagte filer:C:\Users\David\AppData\Local\Temp\WER80C0.tmp.version.xmlC:\Users\David\AppData\Local\Temp\WER816D.tmp.xmlC:\Users\David\AppData\Local\Temp\WER8269.tmp.WERInternalMetadata.xmlWERGenerationLog.txtDisse filene er kanskje tilgjengelige her:C:\Users\David\AppData\Local\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\Critical_bf4.exe_cef2589d9c620faf10963b504aa7aec4571b58_a50bf0fa_09b18e1eAnalysesymbol:Leter etter løsning en gang til: 0Rapport-ID: dec24791-456d-11e3-bef1-94de807725bdRapportstatus: 0Hashet bucket: 2429679b11cfed3e50268fd01c9bdedc Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Noen som har problemer med fpsen i bf4? Jeg får 10-15fps!! Dette har ikke skjedd før, jeg spilte igår uten noen problemer med fps. jeg kjører bf4 med windows 8.1. Gpu= Gtx 670 Cpu= Intel core i5 2500k Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Enkleste er å laste ned en gratis versjon av Fraps. Du kan jo også skrive render.drawfps 1 i console. Lag en user.cfg fil i bf4 mappa hvor du skriver "PerfOverlay.Drawfps 1" Ingen grunn til å bruke shitty programmer. Lenke til kommentar
FB.934880505 Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Har aldri betalt mer for et spill og har aldri hatt mer problemer. (edit: Overstående stemmer ikke, jeg spilte BF3 kun til level 17 da jeg ga opp pga heng, med loop i lyden (580gtx)Jeg var dum nok til å kjøpe Digital Deluxe og Premium likevel, jeg trodde nemlig at dette kom til å være her jeg brukte noe av fritiden i vinter. Problemene begynte allerede 3 dager før de åpnet public beta, jeg kom ikke inn på serverne. Det hang når den hadde lastet brettet og skulle til å komme inn i spillet. Det var 100 vis som hadde dette problemet og over de 3 dagene pre-public beta varte prøvde jeg ca 1 million foreslåtte fix-er. Det endte med at jeg kjøpte nytt HK, CPU og RAM og Win8.1 da utstyret mitt var ut-datert likevel. Dette førte til at spillet fungerte. Da fikk jeg vel tid til å spille tre ganger i løpet public beta før de stengte ned serverne i to uker før lansering. (hvorfor gjorde de det?)Nå sliter jeg med at jeg kan bli kastet ut et par ganger til dagen uten å se noe mønster i det og jeg spiller sjeldent mer enn 2 timer på en dag (ikke hver dag). Jeg går som oftest etter 64 player servere og har hørt at andre har hatt samme problemene der. Får feilmelding om at BF4.exe har feilet e.l. Nyeste fra i dag er at deler av skjermbildet har startet å blinke inne i spillet. Kjører ikke overklokk på skjermkortet. (690) Føler likevel at dette kan ha med varme å gjøre, mens en kollega sier han måtte installere den nyeste driveren manuelt og ikke via Geforce Experience hvis ikke fikk han lignende feil. Syntes det er rart om det skulle fungere ettersom det har fungert siden torsdag og frem til i dag.Hadde jeg på mitt mest frustrerte i dag kunne solgt spillet med premium til halv pris hadde jeg definitivt gjort det./Whine Endret 4. november 2013 av FB.934880505 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Prøv en clean install under options. (driver install) Og jeg tror 690 klokker etter temperatur. Slik som titans gjør. Endret 4. november 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå