TheKims Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg synes BF4 på low å 150% res scale ser rimelig bra ut, men så fort jeg setter slideren opp mot 200% så klikker spillet etter en stund 5-10 minutter. FPSen er grei å holder seg på 120fps som jeg har låst den til så vet ikke helt hva det er som skjer? På 200% så ser spillet helt supert ut selv på low settings. BF4 med Ultra settings synes jeg bare blir grøtete å det blir vanskeligere å se fienden. Det som ser bra ut er 3x 1440p monitorer i portrett på ultrasettings. 4320x2560 Med alle de kantene, nei takk du Ville heller hatt en 21:9 skjerm da, men har ikke funnet en med 120Hz enda 1 Lenke til kommentar
Harribo25 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Bf 4 er spillbart over 100fps. De som gidder å spille under 60 fps er en gåte for meg. Må ikke ha 100 fps for at det skal være spillbart, men enig i at under 60 fps er litt knapt. Dog har man ikke bedre råd så spiller man med det man har. Har du aldri spilt Arma 3? Der er man gjerne heldig om man greier å holde seg over 30 fps til enhver tid selv med ganske grei PC Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 1440P @ ultrasettings og stabilt 144hz g-sync Cpuen får kjørt seg. Uten HT=off Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) 1440P @ ultrasettings og stabilt 144hz g-sync Cpuen får kjørt seg. Uten HT=off Shit... da blir det rett på bua å kjøpe seg vannkjølingssett. Kan vel ikke håpe på en stabil klokk så høyt på luft Men skiller det noe i ytelse på BF4 med HT av eller på? Endret 19. januar 2015 av Knutgrus Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Bf 4 er spillbart over 100fps. De som gidder å spille under 60 fps er en gåte for meg. Må ikke ha 100 fps for at det skal være spillbart, men enig i at under 60 fps er litt knapt. Dog har man ikke bedre råd så spiller man med det man har. Har du aldri spilt Arma 3? Der er man gjerne heldig om man greier å holde seg over 30 fps til enhver tid selv med ganske grei PC Det er nok bare vanesak. Er mange gode spillere der ute som spiller med 60fps, men jeg får ikke til en damn shit visst jeg setter ned Hertzen. Aimen min blir totalt ødelagt fordi jeg har blitt så vandt til å spille med 120fps. I RPG eller Strategi spill så klarer jeg meg fint med 60 fps. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Har startet å få problemer med BF4 igjen. Jeg får spilt 5-10 minutter før jeg får beskjed om at BF4 har sluttet å virke. Har prøvd å klokke ned på CPU og GPU i tilfelle dem var ustabil, men det utgjorde ingen forskjell. Har selfølgelig prøvd en repair av spillet å den fant ingen feil. Hva kan problemet være, å hvordan får jeg fikset det? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Har startet å få problemer med BF4 igjen. Jeg får spilt 5-10 minutter før jeg får beskjed om at BF4 har sluttet å virke. Har prøvd å klokke ned på CPU og GPU i tilfelle dem var ustabil, men det utgjorde ingen forskjell. Har selfølgelig prøvd en repair av spillet å den fant ingen feil. Hva kan problemet være, å hvordan får jeg fikset det? Uten navn.jpg Format c: , og kjør stock på maskinvaren. Da eliminerer du en del feil tenker jeg Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Har startet å få problemer med BF4 igjen. Jeg får spilt 5-10 minutter før jeg får beskjed om at BF4 har sluttet å virke. Har prøvd å klokke ned på CPU og GPU i tilfelle dem var ustabil, men det utgjorde ingen forskjell. Har selfølgelig prøvd en repair av spillet å den fant ingen feil. Hva kan problemet være, å hvordan får jeg fikset det? Uten navn.jpg Format c: , og kjør stock på maskinvaren. Da eliminerer du en del feil tenker jeg Klokket CPU ned til 4,2Ghz å da ser det ut til å fungere greit. Har spilt med 4,5Ghz i flere måneder uten noen problemer. Kanskje på tide å skifte kjølepasta Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Har startet å få problemer med BF4 igjen. Jeg får spilt 5-10 minutter før jeg får beskjed om at BF4 har sluttet å virke. Har prøvd å klokke ned på CPU og GPU i tilfelle dem var ustabil, men det utgjorde ingen forskjell. Har selfølgelig prøvd en repair av spillet å den fant ingen feil. Hva kan problemet være, å hvordan får jeg fikset det? Uten navn.jpg Format c: , og kjør stock på maskinvaren. Da eliminerer du en del feil tenker jeg Klokket CPU ned til 4,2Ghz å da ser det ut til å fungere greit. Har spilt med 4,5Ghz i flere måneder uten noen problemer. Kanskje på tide å skifte kjølepasta Kanskje cpuen har degradert seg litt. Hva slags spenning har du brukt på cpuen? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Har startet å få problemer med BF4 igjen. Jeg får spilt 5-10 minutter før jeg får beskjed om at BF4 har sluttet å virke. Har prøvd å klokke ned på CPU og GPU i tilfelle dem var ustabil, men det utgjorde ingen forskjell. Har selfølgelig prøvd en repair av spillet å den fant ingen feil. Hva kan problemet være, å hvordan får jeg fikset det? Uten navn.jpg Format c: , og kjør stock på maskinvaren. Da eliminerer du en del feil tenker jeg Klokket CPU ned til 4,2Ghz å da ser det ut til å fungere greit. Har spilt med 4,5Ghz i flere måneder uten noen problemer. Kanskje på tide å skifte kjølepasta Kanskje cpuen har degradert seg litt. Hva slags spenning har du brukt på cpuen? Måtte ganske høyt for å få den stabil. 1.3750 visst jeg ikke husker helt feil her. Hovedkortet jeg har nå er helt forferdelig å klokke med (MSI G45). Med mitt gamle Gigabyte hk kunne jeg klokke CPUen til 4,8Ghz å holde meg på rundt 80 grader maks. Kanskje på tide med en oppgradering når krone kursen snur. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg hadde 3570k med MSI G45. Kjørte i 2 år med 4.5 ghz stilt inn til 1.29 volt i bios, reelt litt mindre pga drop ca 1.26-1.27. Aldri en krasj på den. Er vel vanlig at CPU gjerne vil ha litt mer spenning når den har kjørt en stund med en viss frekvens og spenning. Lenke til kommentar
Behemian Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hei! I går kveld oppsto det et problem med BF4 etter jeg hadde sittet og spilt i rundt 40 min tid. Laget en tråd hos HW, men tenkte jeg skulle poste linken her, siden det muligens er noen andre her inne som har opplevd det samme. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1660296 - SP Lenke til kommentar
blinc Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Ser at browser plugin ikke vil installeres skikkelig i chrome nå. Noen som vet om fix? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Chrome64 har aldri funket for meg har firefox kun for battlelog Lenke til kommentar
blinc Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Chrome64 har aldri funket for meg har firefox kun for battlelog Ja, prøvde med firefox nå. Der fungerer det fint Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) Noen som vet hvor mye Vram som trengs for å kjøre resolutionscale på maks? Har et MSI GTX 980 4gb, men spillet klikker etter en kort stund når jeg har satt den på 200%. Kjører forøvrig alt annet på low utenom Mesh som jeg har på Ultra og spiller i 1080P Testet litt for gøy nå: 1440p med ALT på ultra + 200res scale Bruker 5.5GB vram og ligger på 130fps 3xgtx Titan X @ ~1500mhz Fant faktisk ut av at dette var litt overkill for bare 1440p Aldri under 200fps på ultrasettings Superbump Endret 25. juli 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 På Siege Of Shanghai dropper det veldig enkelte plasser... Så du kommer nok under 200 skal du se Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Noen som vet hvor mye Vram som trengs for å kjøre resolutionscale på maks? Har et MSI GTX 980 4gb, men spillet klikker etter en kort stund når jeg har satt den på 200%. Kjører forøvrig alt annet på low utenom Mesh som jeg har på Ultra og spiller i 1080P Testet litt for gøy nå: 1440p med ALT på ultra + 200res scale Bruker 5.5GB vram og ligger på 130fps 3xgtx Titan X @ ~1500mhz Fant faktisk ut av at dette var litt overkill for bare 1440p Aldri under 200fps på ultrasettings Superbump Jeg fant ut av problemet. Hadde ikke en helt stabil overclock på kortet, så nå kjører jeg 200% resolutionscale med kun det mest nødvendige på ultra å har låst spillet til 120fps. Hender av og til at jeg får litt fps drop når tårnet på Siege f,eks ramler ned, men utenom det ser jeg aldri at det dypper under 120. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 På Siege Of Shanghai dropper det veldig enkelte plasser... Så du kommer nok under 200 skal du se Etter det jeg kan huske, så er det veldig cpuavhengig når tårnet faller. Har ikkje testet denne banen på evig tid, så kanskje jeg må teste den igjen snart. Husker at jeg fikk høyere minimumsfps med 4960x @ 4500 enn med 4790k @ 4500 med samme settings. Så 2 kjerner hjalp på denne banen. Takk for tips! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) På Siege Of Shanghai dropper det veldig enkelte plasser... Så du kommer nok under 200 skal du se Etter det jeg kan huske, så er det veldig cpuavhengig når tårnet faller. Har ikkje testet denne banen på evig tid, så kanskje jeg må teste den igjen snart. Husker at jeg fikk høyere minimumsfps med 4960x @ 4500 enn med 4790k @ 4500 med samme settings. Så 2 kjerner hjalp på denne banen. Takk for tips! Til høyre for tårnet når det har falt, altså på veien der så opplever jeg værtfall drop ned i 90 enkelte ganger. Dette med Alt på Max utenom Mesh på High. Dog kun med et 980 Ti, skal teste med 2 også 5930K på 4.5ghz. Endret 25. juli 2015 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå