kalleklovn12 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Noen andre som sliter med at BF4 ikke vil kjøre i fullskjerm her? DRITirriterende...... Har forsøkt alt+enter, da kommer den fullscreen i 0.01s. Må kjøre det med startlinje i bånn og "vinduet" rundt spillet synlig. Blir ikke helt samme opplevelsen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Har du gått inn på videosettings å sjekket at den står i fullscreen der å ikke windowed mode? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Har du gått inn på videosettings å sjekket at den står i fullscreen der å ikke windowed mode? Jepp. Nå funker den helt plutselig som den skal igjen. Som regel funker det ikke. Vet ikke hvorfor. Har tenkt at det har vært driverne som ødelegger. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Har du gått inn på videosettings å sjekket at den står i fullscreen der å ikke windowed mode? Jepp. Nå funker den helt plutselig som den skal igjen. Som regel funker det ikke. Vet ikke hvorfor. Har tenkt at det har vært driverne som ødelegger. Har du TeamViewer? Jeg fant ut, ved ren tilfeldighet, gjør nøyaktig det samme hos meg. Merkelig, men nå fungerer det riktig i det minste. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Hva må man ha hw messig for å recorde greit i bf4? Spiller på en ynkelig 60Hz 1080p skjerm Tenker å få skaffet meg et 280X :=) Endret 3. juli 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hva må man ha hw messig for å recorde greit i bf4? Spiller på en ynkelig 60Hz 1080p skjerm Tenker å få skaffet meg et 280X :=) Enten bruker du shadowplay med Nvidia, eller så bruker du Raptr-appen til AMD. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hva må man ha hw messig for å recorde greit i bf4? Spiller på en ynkelig 60Hz 1080p skjerm Tenker å få skaffet meg et 280X :=) Enten bruker du shadowplay med Nvidia, eller så bruker du Raptr-appen til AMD. Skal lese litt om Rapt appen til AMD. Takk Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Når Bf4 plustelig sier at Mantle has sluttet å virke, Er det mantle er Oc? Jeg hadde den konge runda Endret 9. juli 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Når Bf4 plustelig sier at Mantle has sluttet å virke, Er det mantle er Oc? Jeg hadde den konge runda Om bf4 "slutter å virke" er det cpu OC eller minneoverklokk. Overklokker man skjermkort for mye får man "driver not responding" eller noe i den duren. 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Er CPUen min ustabil i bf så får jeg bare bluescreen. Har aldri fått at bf4 slutter å virke, det er enten bluescreen eller driveren som går fyken. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Har spilt idag endel. Ingen problemer med samme Oc. Byttet til Direct da. Funker bedre. Får enten Bsod, Eller pcen fryser. Ganske fornøyd med cpu`en Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Fikk fortere frys uten Oc. Tror det er HK. Skal teste med nytt HK og ny RAM etterhvert Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Fikk fortere frys uten Oc. Tror det er HK. Skal teste med nytt HK og ny RAM etterhvert Er det noe som har funket hos deg noen sinne? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Fikk fortere frys uten Oc. Tror det er HK. Skal teste med nytt HK og ny RAM etterhvert Er det noe som har funket hos deg noen sinne? Njaa.. Når jeg hadde den e8400 pcen tilbake i 2009 så funket det greit tror jeg ^^ Men med ny RAM og nytt HK tror jeg det skal gå fint. Om jeg har penger nok så har jeg lyst på Asrock Z87 formula Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Fikk fortere frys uten Oc. Tror det er HK. Skal teste med nytt HK og ny RAM etterhvert Er det noe som har funket hos deg noen sinne? Njaa.. Når jeg hadde den e8400 pcen tilbake i 2009 så funket det greit tror jeg ^^ Men med ny RAM og nytt HK tror jeg det skal gå fint. Om jeg har penger nok så har jeg lyst på Asrock Z87 formula Flaks for deg at jeg har et z87 OC formula liggende? 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Fikk fortere frys uten Oc. Tror det er HK. Skal teste med nytt HK og ny RAM etterhvert Er det noe som har funket hos deg noen sinne? Njaa.. Når jeg hadde den e8400 pcen tilbake i 2009 så funket det greit tror jeg ^^ Men med ny RAM og nytt HK tror jeg det skal gå fint. Om jeg har penger nok så har jeg lyst på Asrock Z87 formula Flaks for deg at jeg har et z87 OC formula liggende? Ja. Har ikke noe imot å kjøpe brukt vettu Har du oppgradert til Z97 Formula? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Andre som har problem med memoryleak når de spiller? Begynner å legge, og til slutt fryser hele PCen, meden minnebruken ligger på 98-99%.. AMD CPU og ati gpu Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Andre som har problem med memoryleak når de spiller? Begynner å legge, og til slutt fryser hele PCen, meden minnebruken ligger på 98-99%.. AMD CPU og ati gpu Jeg hadde det med 2x 290 i cfx med et par av driverene jeg testa. Har du testet Omegadriveren? AMD cpu og AMD gpu er epic fail, men det er en annen historie Omegadriveren: http://www.guru3d.com/files-details/amd-catalyst-14-12-whql-omega-download.html Endret 6. januar 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hjelper omega drivern på ett 7950 kort? Måtte låne meg ett kort når mitt 7970 ikke akkurat var 100% oppegående lenger, venter bare på komplett nå, raska på. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Hjelper omega drivern på ett 7950 kort? Det finner du ut om du prøver Endret 6. januar 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå