AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Jeg også for hvis han ikke respekterer deg nå så kommer han hvertfall ikke til å respektere deg hvis du kryper til korset etterpå. Da vet han at han kan slippe unna med det og du blir bare enda mer undertrykt. Er du redd for å være alene om du går fra han? Ja. Han har jo som sagt endt opp med å bli alt jeg har. Jeg har droppet venner, skiftet livsstil og blåst i egne interesser. Men det er kanskje desto større grunn for meg å være alene litt, så jeg kan finne meg selv igjen. Han betyr for mye for meg. Så tanken på å være singel og selvstendig igjen, virker mer og mer fristende jo mer jeg mister meg selv i dette forholdet. Takk for alle svar i denne tråden <3 Anonymous poster hash: 67e07...ada 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Når du begynner å merke at du åpner de emosjonelle dørene for andre menn slik, så vet du at toget er godt på vei til å dra. Har du det best med eller uten han? Du vet nok innerst inne hva du må gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå