AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg vet ikke hva som har skjedd, men noe er endret og han gir meg ikke oppmerksomhet lenger. Snarere tvert imot, han nyter at jeg kjemper alt jeg har for å beholde ham. Samtidig er det en der ute som elsket meg før, som jeg har så lyst til å kontakte igjen. En som alltid gav meg alt. Men jeg vil ikke være utro, jeg vil ikke ha disse tankene. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kommunikasjon hjelper ikke, har tatt dette opp med min kjæreste flere ganger, og han avviser stadig med unnskyldninger, og så bedrer han seg..... for en liten stund. Har det så tungt nå Er redd for å ta feil valg. Anonymous poster hash: 67e07...ada Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Om forholdet ikke fungerer, må man kommunisere med partneren. Når kommunikasjon med partneren ikke fungerer, burde man forlate partneren for å finne seg noe annet. Først når man har avsluttet sitt forrige forhold, kan man begynne å finne et nytt forhold. 2 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ser du for deg selv å være lykkelig i å fortsette på denne måten? Tror du dere har en framtid om det fortsetter slik? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg føler all livsenergien min blir sugd ut av meg ettersom dagene går. Men likevel så føler jeg sterkt for kjæresten min, han har endt opp med å bli alt jeg har. Men fortsetter det slik, går det bare nedover for meg. Hvordan skal jeg kunne være sikker på valget mitt? Vi var jo lykkelige en gang. Blir alle forhold tamme og følelsesløse til slutt? Anonymous poster hash: 67e07...ada Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Vi var jo lykkelige en gang. Blir alle forhold tamme og følelsesløse til slutt?Nei, ikke alle forhold blir tamme og følelsesløse. Om et forhold blir det, må det enten repareres eller avsluttes. Ingen tjener på å gå i et dårlig forhold. Om kjæresten er "alt" du har, får du bare begynne på nytt. Nye venner, nye sosiale sirkler, og nye hobbier. Og det er sikkert noen fra "gamle dager" som kan slå av en prat. 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Høres forholdsvis enkelt ut for meg. Forholdet dit har gått ut på dato, tror jeg. Mit råd er, ta smerten, gå videre, forhold som har gått ut skeivt lar seg skjeldent reparere langvarig. Les posten din og tenk oer, hvilket råd ville DU gitt om det ikke var du selv som hadde skrevet den. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Mitt tips er å finne deg noe annet å glede deg med. En hobby eller andre venner og få kjæresten ut av hodet en stund.Gi han en sjangse, men la han ta initiativ. Går det til dundas så går det til dundas.Du har uansett gjort ditt beste. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jo lenger du venter med å gå videre, jo værre gjør du det for deg sjølv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Eg har ein enkel regel her i livet. Har du det godt og er glad, så hald på det du har. Mistrivst du og føler at ting ikkje er som dei skal, at du er ulukkeleg, så bør du vurdere situasjonen. Dersom du ikkje får løyst dette gjennom kommunikasjon så kan det fort balle på seg og bli verre. Når du finn deg i ein nedadgåande spiral bør du prøve å snu trenden så fort som mogleg. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Det verste er at slikt er utrolig vanskelig å både slutte og komme over, men på lang sikt så er det nok mye bedre enn å leve ett liv nå i full missnøye Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Prøv å prate med ham. Spør hva han vil, hva han tenker om deg og dere, hvordan han ser for seg fremtiden. Om du bare går uten å finne ut, så kan det hende du vil angre. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Snakk sammen, prøv å finn ut hvorfor han har forandret seg. Minn ham på hyggelige ting dere gjorde før, og se om du kan få med ham på noe slikt igjen. Eventuelt finn på noe helt nytt sammen. Hvis han ikke klarer å gi deg en god grunn til at han har forandret seg, og at det å gjøre ting sammen ikke hjelper, så har han etter all sannsynlighet mistet interessen for forholdet, dessverre. Da gagner det absolutt alle parter om en av dere tar initiativet til et brudd. Det er ikke noe moro, men det er ikke noe moro å gå rundt i et forhold hvor gnisten er fullstendig borte heller. 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Du fortener å bli satt pris på. Jeg vet hvordan det er å elske en person som ikke elsker deg tilbake. Jeg kommer til å følge med på denne tråden for å se om det kommer opp noen svar som kan løse et problem som dette. No offence, alle dere som har svart til nå Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Problemet er at nå begynner jeg også å gi opp. Det er ikke noe gøy å stadig kjempe for en som virker å allerede ha gitt deg opp. Som smiler når du gråter. Som nyter oppmerksomheten. Det virker jo som om han vil ut av forholdet, men nyter å kunne se meg lide og forsøke først. Nei, for noen grusomme tanker som dukker opp. Han elsker meg jo? Har lagt fra meg tanken om å kontakte eksen, selv om jeg kan si det er fristende på sene kvelder hvor min kjæresten ignorerer alt av meldinger fra meg. Er det noe jeg kan gjøre for ham? Lage en romantisk kveld av noe slag, overraske ham med noe romantisk og sensuelt? Det grunnleggende spørsmålet er om jeg skal orke å fortsette kampen eller om jeg skal legge meg ned, og la forholdet rakne. Han ser jo ikke ut til å ønske å fortsette. Anonymous poster hash: 67e07...ada Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Problemet er at nå begynner jeg også å gi opp. Det er ikke noe gøy å stadig kjempe for en som virker å allerede ha gitt deg opp. Som smiler når du gråter. Som nyter oppmerksomheten. Det virker jo som om han vil ut av forholdet, men nyter å kunne se meg lide og forsøke først. Nei, for noen grusomme tanker som dukker opp. Han elsker meg jo? Har lagt fra meg tanken om å kontakte eksen, selv om jeg kan si det er fristende på sene kvelder hvor min kjæresten ignorerer alt av meldinger fra meg. Er det noe jeg kan gjøre for ham? Lage en romantisk kveld av noe slag, overraske ham med noe romantisk og sensuelt? Det grunnleggende spørsmålet er om jeg skal orke å fortsette kampen eller om jeg skal legge meg ned, og la forholdet rakne. Han ser jo ikke ut til å ønske å fortsette. Anonymous poster hash: 67e07...ada Hva med en "Ta deg sammen ellers blir jeg nødt til å gå fra deg". Men det forutsetter jo at du holder løftet ditt eller så kommer han til å tråkke over deg neste gang også Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Hva med en "Ta deg sammen ellers blir jeg nødt til å gå fra deg". Men det forutsetter jo at du holder løftet ditt eller så kommer han til å tråkke over deg neste gang også Ja, du har rett. Får gi ham et ultimatum! En flott jente som meg skal ikke være ulykkelig på grunn av kjæresten sin... Anonymous poster hash: 67e07...ada Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ja, du har rett. Får gi ham et ultimatum! En flott jente som meg skal ikke være ulykkelig på grunn av kjæresten sin... Anonymous poster hash: 67e07...ada Da får du ihvertfall svaret ditt. Men er du villig til å gå fra han om han ikke tar seg sammen? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Da får du ihvertfall svaret ditt. Men er du villig til å gå fra han om han ikke tar seg sammen? Jeg vet ikke. Jeg håper det. Anonymous poster hash: 67e07...ada Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Enig.. gå ifra han om du ser at han ikke klarer/vil kommunisere med deg. Eller ihvertfall forsøke. mennesker er jo forskjellige, noen klarer å vise mer følelser enn andre, men hvis han virker avvikende og vanskelig, så pleier det som regel å være en grunn bak det. Du så sikkert for deg en framtid med han? vil du ha en framtid med noen du føler er avvikende? som ikke kommuniserer med deg?Ingen fortjener det. Ikke du heller. Du fortjener å være i et godt forhold som løfter deg opp, ikke tapper deg for alle tårer og krefter. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg vet ikke. Jeg håper det. Anonymous poster hash: 67e07...ada Jeg også for hvis han ikke respekterer deg nå så kommer han hvertfall ikke til å respektere deg hvis du kryper til korset etterpå. Da vet han at han kan slippe unna med det og du blir bare enda mer undertrykt. Er du redd for å være alene om du går fra han? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå