LabSeries Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Forresten: "Kjeden består i dag av to butikker, en i Oslo og en i Trondheim, men FriStil AS vurderer å åpne en ny butikk i Stavanger. Tilsammen har kjeden i dag 8 ansatte." Kan hende det kommer noe om investering allikevel. 1 Lenke til kommentar
LabSeries Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Noenlunde likt Vår-2012 tror jeg vi kommer til å få. Kjekt å laste ned denne før eksamen! 1 Lenke til kommentar
Snabba Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Hvordan er feelingen gutta? 1 Lenke til kommentar
saints Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Sitter her å jobber med denne eksamenen som en forberedelse til tentamenen i Økonomistyring men jeg sitter fast på hvordan jeg skal gjøre oppgave 2 c). Noen som enda har sin eksamen som tilfeldigvis kan hjelpe? Lenke til kommentar
ass Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Noen av dere som har eksamen for høsten 2013, trenger den ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå