Schreiber Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Først litt fakta. Internettet mitt er via kabel til PCen, så jeg bruker et lite adapter for å få trådløst internett til de andre enhetene som trenger det. Dette går helt fint, men PCen må være på for å bruke det. Det er bare et lite problem: Jeg får ikke spille på PS3en på nettet. Internett på PCen fungerer helt fint. Selv spilling går helt fint. Har spilt en del med 3DS på nettet, og handlet en del fra eShop. Begge deler går uten problem. iPad? Null problem. PS3? PSN Store er ikke noe problem. Oppdatere PS3en er ikke noe problem. Spilling på nettet.... glem det. Det siste jeg har prøvd er Assassin's Creed IV, men det er bare å gi opp. Å oppdatere det gikk helt fint, og jeg løste inn en del koder som fulgte med for å få diverse bonusgreier uten problem. Når jeg går til multiplayer kan jeg ta begge tutorialene uten problem, men straks jeg prøver meg på en ekte match klikker PS3n fullstendig. På det verste klikker den så mye at jeg må restarte PCen for å få nettet opp igjen. Men hvorfor? Hva er det som gjør at PS3en klikker i vinkel bare jeg prøver å spille på nettet, men alt annet fungerer helt fint på alle enhetene jeg har prøvd? Det eneste som kan være et hint er at PS3en bestemte seg for at NAT er Type 2 (closed? vetta faen), men AC4 bestemte seg for at den er Open. Routeren er nok hos fyren jeg leier leiligheten fra, så det er nok ikke bare-bare å snike seg inn dit og justere NAT der, dessverre. Men som sagt, når alt annet fungerer, inkludert spilling via nettet på 3DS og Wii U, samt PSN Store fungerer helt utmerket, hvorfor fungerer da ikke å spille på nettet? Jeg har prøvd en del andre spill på PS3 også, men de fungerer heller ikke på nettet. I Defiance klarte jeg å spille ca et kvarter før nettet klikket, men det er det meste. Defiance på PC fungerte derimot utmerket da jeg spilte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå