Gå til innhold

Kjøpe Xbox One fra Tyskland. Spørsmål om toll/mva.

CoalPX

Anbefalte innlegg

Haha ups kan dra til blokksberg.

Kunne ikke levere til sarpsborg, deretter sender den som bedriftspakke til meg (dørlevering mellom 8-4 (jobber btw))

Må vente 3 arbeidsdager for å håpe at den ligger på postkontoret, hvis ikke fyker den tillbake til ups oslo.

ffs forbanna møkk.

Så joda, gleder meg ihvertfall til den dagen den kommer =)

Endret av Woltox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om noen har bestilt ekstra trådløs kontroller med charge and play kit og fått det?

Fekk xbox one og forza 5 på tirsdagen men venter forsatt på den ekstra kontrolleren min O_o

Står jo de har ann på lager og status ordre på ann e Processing, Send (google translated).

Men på commerce siden så står det bare status ventende!

Lenke til kommentar

Jeg bestilte kontroller og charge kit på coolshop. ser ut som de har sendt den idag (1 dag før "release") Edit: fikk spill jeg bestilte igår.

Mye oppstyr på X1 på coolshop ikke mange som får den likevel. I tillegg har de satt opp prisen lol. Håper de sender ut spill og kontroller hvertfall. Venter på min X1 den er i Norge nå (28.11). Italia-Norge på 2 dager ikke verst. Tar vel 1-2 dag i tollen tenker jeg hvis ikke ringer jeg de på mandag.

Endret av Eskobar M92
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Takk for raskt svar :)

Tyskland, Spania og France har ikke inne for øyeblikket. Har du en annen løsning og foreslå?

Du kan prøve amazon.de :) Tar du express shipping ordner amazon alt av frakt toll osv sånn at det ikke kommer noen kostnader i tillegg :)

Blir dog litt dyrere

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Dette er vel et forum?

Så man kan diskutere med hverandre om slike saker? Dele erfaringer om MS skulle ha funnet på noe spesielt med maskinene som selges i Tyskland?

Derfor jeg spør så jeg kan høre fra andre ekte mennesker her på forumet som har erfart dette.

Ellers forsvinner hele poenget bort med forum.

Lenke til kommentar

Dette er vel et forum?

Så man kan diskutere med hverandre om slike saker? Dele erfaringer om MS skulle ha funnet på noe spesielt med maskinene som selges i Tyskland?

Derfor jeg spør så jeg kan høre fra andre ekte mennesker her på forumet som har erfart dette.

Ellers forsvinner hele poenget bort med forum.

Og fordelen med et forum, dem tar vare på eldre innlegg. Dette har blitt besvart 100 ganger allerede. Det er en kjekk søkemotor også i drift her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...