Woltox Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Haha ups kan dra til blokksberg. Kunne ikke levere til sarpsborg, deretter sender den som bedriftspakke til meg (dørlevering mellom 8-4 (jobber btw)) Må vente 3 arbeidsdager for å håpe at den ligger på postkontoret, hvis ikke fyker den tillbake til ups oslo. ffs forbanna møkk. Så joda, gleder meg ihvertfall til den dagen den kommer =) Endret 28. november 2013 av Woltox Lenke til kommentar
Yellowbird86 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Om noen har bestilt ekstra trådløs kontroller med charge and play kit og fått det? Fekk xbox one og forza 5 på tirsdagen men venter forsatt på den ekstra kontrolleren min O_o Står jo de har ann på lager og status ordre på ann e Processing, Send (google translated). Men på commerce siden så står det bare status ventende! Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 la inn en bestilling på trådløs kontroller og charge and play kit. fikk grønt på den siden med en gang, men ingenting er jo sendt.... heller ikke konsollen selv om eg bestilte den på tirsdag. fikk beskjed av livechatten at konsollen sku bli sendt i kveld eller i morgen,,, Lenke til kommentar
Eskobar M92 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Jeg bestilte kontroller og charge kit på coolshop. ser ut som de har sendt den idag (1 dag før "release") Edit: fikk spill jeg bestilte igår. Mye oppstyr på X1 på coolshop ikke mange som får den likevel. I tillegg har de satt opp prisen lol. Håper de sender ut spill og kontroller hvertfall. Venter på min X1 den er i Norge nå (28.11). Italia-Norge på 2 dager ikke verst. Tar vel 1-2 dag i tollen tenker jeg hvis ikke ringer jeg de på mandag. Endret 30. november 2013 av Eskobar M92 Lenke til kommentar
Hope99 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hei, Min tid er kommet for og kjøpe meg en Xbox one. Klarer ikke vente lenger Jeg ønsker og få med meg Fifa 14 på i samme handel. Noen som kan anbefalle hvor og hvordan det er best og gjøre dette? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hei, Min tid er kommet for og kjøpe meg en Xbox one. Klarer ikke vente lenger Jeg ønsker og få med meg Fifa 14 på i samme handel. Noen som kan anbefalle hvor og hvordan det er best og gjøre dette? Once again..... XBOX ONE IMPORT FAQ: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554585&page=1# Lenke til kommentar
Hope99 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Takk for raskt svar Tyskland, Spania og France har ikke inne for øyeblikket. Har du en annen løsning og foreslå? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 http://www.amazon.co.uk/Xbox-One-Console-Special-Edition/dp/B00GAOQAYK/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1390323117&sr=8-2&keywords=xbox+one Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Takk for raskt svar Tyskland, Spania og France har ikke inne for øyeblikket. Har du en annen løsning og foreslå? Du kan prøve amazon.de Tar du express shipping ordner amazon alt av frakt toll osv sånn at det ikke kommer noen kostnader i tillegg Blir dog litt dyrere Endret 21. januar 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Kjapt spørsmål, xbox fra Tyskland har samme strømnett / kontakt som oss? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 http://lmgtfy.com/?q=germany+power+socket Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Dette er vel et forum? Så man kan diskutere med hverandre om slike saker? Dele erfaringer om MS skulle ha funnet på noe spesielt med maskinene som selges i Tyskland? Derfor jeg spør så jeg kan høre fra andre ekte mennesker her på forumet som har erfart dette. Ellers forsvinner hele poenget bort med forum. Lenke til kommentar
solz Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Dette er vel et forum? Så man kan diskutere med hverandre om slike saker? Dele erfaringer om MS skulle ha funnet på noe spesielt med maskinene som selges i Tyskland? Derfor jeg spør så jeg kan høre fra andre ekte mennesker her på forumet som har erfart dette. Ellers forsvinner hele poenget bort med forum. Og fordelen med et forum, dem tar vare på eldre innlegg. Dette har blitt besvart 100 ganger allerede. Det er en kjekk søkemotor også i drift her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå