^4n Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Noe nytt om lagerstatus i Microsoft store Tyskland? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 UPS er raske...konsollen er i Oslo...2 timer ifra meg. Ikke umulig den er hos meg idag faktisk...synd spillet ligger igjen i Tyskland Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 er du fra Grenland? _LarZen_ ........ Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Dere som har fått pakken fra microsoft tyskland; Er det UPS heleveien eller blir det posten i norge? Trur pakken ble sendt med JetPack(for dere som har hørt på den reklamen på p4) - Fikk melding ang sporingsnr igår 22.00, idag 05.35 var den ankommet sverige og har blitt sendt videre =) Må bare si WOW det gikk kjapt Oslo og nordover er det Posten som tar seg av med Bedriftspakke (1-2 dagers leveringstid). Tok 1 dag fra Oslo-Trondheim hvertfall. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Snakket med UPS nå, og UPS leverer tydeligvis ikke på lille Notodden. Men går videre med posten og antatt levering er i morgen Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Leverte ikke til "lille" sarpsborg heller (dog bor i utkanten) så håper virkelig at jeg får den imorgen. ffs de har 800nr = kostbart å ringe de -.- Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Min ordre står nå slik og har gjort det siden i går kveld, pengene har blitt trukket fra konto. Price: € 499.99 incl VAT Quantity: 1 Status: edit Send Hvor lenge opplevde dere at den var sånn her, før dere fikk "Complete", samt mulighet til å spore pakken? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Om du går inn på commerce.microsoft.com og får opp en betaling som sier -499EUR, samt at det er et grønt checkmark ved siden av er ordren på vei i løpet av i kveld/imorgen. Lenke til kommentar
^4n Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Takk for info SIR WOLFIE 87 ! Ut ifra det jeg har lest de siste to dagene på diverse tråder her på forumet så: - Xbox one ser ut til å være fremdeles på lager hos Microsoft Store Tyskland - 3 år garanti - Tar kun 2-3 dager fra man bestiller til man har konsollen - Tysk mva blir trukket, og norsk mva lagt til - Gratis frakt Høres jo nesten for godt ut til å være sant? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Takk for info SIR WOLFIE 87 ! Ut ifra det jeg har lest de siste to dagene på diverse tråder her på forumet så: - Xbox one ser ut til å være fremdeles på lager hos Microsoft Store Tyskland - 3 år garanti - Tar kun 2-3 dager fra man bestiller til man har konsollen - Tysk mva blir trukket, og norsk mva lagt til - Gratis frakt Høres jo nesten for godt ut til å være sant? Jepp, det er jo så og si hva du kommer til å betale for samme konsollen når den har release i Norge. Når du samtidig kan kjøpe digitale spill fra USA for knapt 350kr mot 500kr som de kommer til å koste her til lands, ser jeg ingen grunn til å vente. Lenke til kommentar
^4n Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Dette begynner virkelig å friste. Hvordan er det med ping/lag hvis man spiller online før Xbox lanseres offisielt i Norge? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har spilt litt BF4, samme lag som da jeg spilte på X360. Skal vel ikke være noe større problem enn hva det var på 360 heller. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Dette begynner virkelig å friste. Hvordan er det med ping/lag hvis man spiller online før Xbox lanseres offisielt i Norge? Spiller ingen rolle da serverne til MS er plassert overalt. Så den kobler seg opp til den du er nærmest Lenke til kommentar
^4n Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Da er det gjort ! For en berg og dal bane dette har vært. Først bestemte jeg meg for Xbox. Så ble den utsatt, og da falt valget på PS4. Så ble Xboxen tilgjengelig igjen pga dere flotte mennesker. Det er nok bra at valget falt på Xbox One - eier både Xbox og Xbox 360 - min 'ocd' side hadde nok ikke likt det om jeg ikke fullførte den trioen. Da er det bare å krysse fingerene for at jeg får den før helga ! Lenke til kommentar
Yellowbird86 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Fikk min xbox one idag men utpå pakken var det en advarsel fra ups om pakken var fortollet og dermed får eg ikke lov å åpne pakken før ups har fullført fortollingen! og det tar normalt 10 kalender dager!Menne bare synd eg "har" lese og skrive vansker og leste måtte åpnes før 10 kalender dager begrunn av toll hehe altså skal ikke være toll på konsoll bestilt fra microsoft.de! så får heller være kriminell eg då XD Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Fikk min xbox one idag men utpå pakken var det en advarsel fra ups om pakken var fortollet og dermed får eg ikke lov å åpne pakken før ups har fullført fortollingen! og det tar normalt 10 kalender dager! Menne bare synd eg "har" lese og skrive vansker og leste måtte åpnes før 10 kalender dager begrunn av toll hehe altså skal ikke være toll på konsoll bestilt fra microsoft.de! så får heller være kriminell eg då XD Var ikke noe sånt på min, uansett skal jo varen være fortollet og klar. Lenke til kommentar
Yellowbird86 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 De har nok gjort en feil så eg valgte og overse advarselen også ringe eg ups imorgen og hører med de! for eg vil ikke betale ekstra! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Steike...XBO ble sendt igår og er i Drammen ikveld med Posten. Det betyr at jeg har maskinen i morgen om ikke det skjer noe tull. Og ser at spillet mitt ble sendt idag også...steike for en uke det her blir. Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 De har nok gjort en feil så eg valgte og overse advarselen også ringe eg ups imorgen og hører med de! for eg vil ikke betale ekstra! Si ifra hva du finner ut, jeg dreit i hele greia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå