Gå til innhold

Kjøpe Xbox One fra Tyskland. Spørsmål om toll/mva.

CoalPX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som har fått pakken fra microsoft tyskland; Er det UPS heleveien eller blir det posten i norge?

Trur pakken ble sendt med JetPack(for dere som har hørt på den reklamen på p4) - Fikk melding ang sporingsnr igår 22.00, idag 05.35 var den ankommet sverige og har blitt sendt videre =)

Må bare si WOW det gikk kjapt

Oslo og nordover er det Posten som tar seg av med Bedriftspakke (1-2 dagers leveringstid). Tok 1 dag fra Oslo-Trondheim hvertfall.

Lenke til kommentar

Takk for info SIR WOLFIE 87 !

Ut ifra det jeg har lest de siste to dagene på diverse tråder her på forumet så:

- Xbox one ser ut til å være fremdeles på lager hos Microsoft Store Tyskland

- 3 år garanti

- Tar kun 2-3 dager fra man bestiller til man har konsollen

- Tysk mva blir trukket, og norsk mva lagt til

- Gratis frakt

Høres jo nesten for godt ut til å være sant?

Lenke til kommentar

Takk for info SIR WOLFIE 87 !

Ut ifra det jeg har lest de siste to dagene på diverse tråder her på forumet så:

- Xbox one ser ut til å være fremdeles på lager hos Microsoft Store Tyskland

- 3 år garanti

- Tar kun 2-3 dager fra man bestiller til man har konsollen

- Tysk mva blir trukket, og norsk mva lagt til

- Gratis frakt

Høres jo nesten for godt ut til å være sant?

Jepp, det er jo så og si hva du kommer til å betale for samme konsollen når den har release i Norge. Når du samtidig kan kjøpe digitale spill fra USA for knapt 350kr mot 500kr som de kommer til å koste her til lands, ser jeg ingen grunn til å vente.

Lenke til kommentar

Da er det gjort ! For en berg og dal bane dette har vært. Først bestemte jeg meg for Xbox. Så ble den utsatt, og da falt valget på PS4. Så ble Xboxen tilgjengelig igjen pga dere flotte mennesker. Det er nok bra at valget falt på Xbox One - eier både Xbox og Xbox 360 - min 'ocd' side hadde nok ikke likt det om jeg ikke fullførte den trioen.

Da er det bare å krysse fingerene for at jeg får den før helga !

Lenke til kommentar

Fikk min xbox one idag men utpå pakken var det en advarsel fra ups om pakken var fortollet og dermed får eg ikke lov å åpne pakken før ups har fullført fortollingen! og det tar normalt 10 kalender dager!
Menne bare synd eg "har" lese og skrive vansker og leste måtte åpnes før 10 kalender dager begrunn av toll :p hehe altså skal ikke være toll på konsoll bestilt fra microsoft.de! så får heller være kriminell eg då XD

Lenke til kommentar

Fikk min xbox one idag men utpå pakken var det en advarsel fra ups om pakken var fortollet og dermed får eg ikke lov å åpne pakken før ups har fullført fortollingen! og det tar normalt 10 kalender dager!

Menne bare synd eg "har" lese og skrive vansker og leste måtte åpnes før 10 kalender dager begrunn av toll :p hehe altså skal ikke være toll på konsoll bestilt fra microsoft.de! så får heller være kriminell eg då XD

Var ikke noe sånt på min, uansett skal jo varen være fortollet og klar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...