Gå til innhold

Kjøpe Xbox One fra Tyskland. Spørsmål om toll/mva.

CoalPX

Anbefalte innlegg

Les hva Ionix skriver en gang til. Norsk mva er inkludert i prisen du betaler til Microsoft (istedet for tysk). Dermed er det ingen ekstra utgifter utover prisen i Microsofts tyske nettbutikk.

Ja har lest det. men det gjelder jo ikke ebay, amazon etc. Jeg har betalt toll hver gang med konsoller. Den er utsolgt microsoft store uansett. Coolshop har fri frakt og toll men nå står det 2014 der. Edit: page 2. får håpe det er rett det ionix skriver.

Endret av HiddenComplex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja har lest det. men det gjelder jo ikke ebay, amazon etc. Jeg har betalt toll hver gang med konsoller. Den er utsolgt microsoft store uansett. Coolshop har fri frakt og toll men nå står det 2014 der.

JO Dette gjelder Amazon. Ebay ER varierende kvalitet. men Amazon, tar hånd om alt, som jeg viser i mitt pris eksempel. (som er en copy/paste fra amazonDE)

Lenke til kommentar

Jeg har spurt på ebay om det gjelder der og. Venter på svar. Mulig jeg bestiller på Amazon på mandag hvis de enda har.

Fikk svar: No, this works only within the EU. This is not possible for Norway.

Men det er mulig det stemmer med amazon. det jeg har bestilt der med global shipping over 300kr har ikke vært toll på.

Endret av HiddenComplex
Lenke til kommentar

Jeg har spurt på ebay om det gjelder der og. Venter på svar. Mulig jeg bestiller på Amazon på mandag hvis de enda har.

Fikk svar: No, this works only within the EU. This is not possible for Norway.

Amazon DE er nok out of stock nå, men følge med på amazon.co.uk/amazon.de/msstoreuk/de og du skal se at du får tak i en snart nok :) (alle de 4 tar hånd om skatt/moms for deg)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Amazon DE er nok out of stock nå, men følge med på amazon.co.uk/amazon.de/msstoreuk/de og du skal se at du får tak i en snart nok :) (alle de 4 tar hånd om skatt/moms for deg)

Ok jeg har bestilling på proshop.no (day one) men med usikker leverings tid. Mulig jeg bare venter på den. Ellers må jeg bruke Visa kort og det har jeg helst lyst å slippe rett før jul.

Endret av HiddenComplex
Lenke til kommentar

Tror jeg avbestiller fra coolshop og bestiller fra amazon.de heller. Jeg er borte på jobb fram til 6.desember uansett. Ble litt usikker på coolshop i grunn...

Edit:

Tok kontakt med coolshop bare for å sjekke litt. De sier at 1.kvartal 2014 kun gjelder nye ordrer. Jeg vil motta min på "release". Noe jeg antar er 29.nov i dette tilfellet. :)

Endret av Claus Racing
Lenke til kommentar

Min står fortsatt "Sender Snart"

Fikk DHL sporingsnummer (grøss - vet de tar lang tid) - og dato 2.desember????? Kan jeg ikke fatte og begripe. Hvertfall ikke når den allerede er gått fra Amazon sitt lager til DHL i Hagen, Tyskland. Blir ikke sendt fra Nederland som MS gjør.

Lenke til kommentar

Fikk DHL sporingsnummer (grøss - vet de tar lang tid) - og dato 2.desember????? Kan jeg ikke fatte og begripe. Hvertfall ikke når den allerede er gått fra Amazon sitt lager til DHL i Hagen, Tyskland. Blir ikke sendt fra Nederland som MS gjør.

Jeg fikk UPS som bekreftet levering MANDAG!!!!, men nei de sender fra Tyskland (UPS har fly tyskland -> malmø og bil til norge) Du skal nok se at det går kjappere med DHL enn 2.Des min est delivery fra azm var 23 nov - 9 des

Lenke til kommentar

Jeg fikk UPS som bekreftet levering MANDAG!!!!, men nei de sender fra Tyskland (UPS har fly tyskland -> malmø og bil til norge) Du skal nok se at det går kjappere med DHL enn 2.Des min est delivery fra azm var 23 nov - 9 des

Bestilte ikke du netopp fra microsoftstore tyskland?

Eller er det jeg som roter fælt nå...

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte fra Amazon.de - Ser ut som DHL går rimelig fort unna - men når den lander tar jo trossalt posten over sendingen. Går fort en 2-3 dager fra ene siden av landet til den andre.

Venter fortsatt på neste oppdatering på sporing fra Posten.no.

Sendingen er sendt fra avsenderland
23.11.2013 01:33 HAMBURG ISPS, Tyskland
Sendingen er ankommet eksportterminal
23.11.2013 01:30 HAMBURG ISPS, Tyskland
Sendingen er innhentet
22.11.2013 16:21

HAGEN, Tyskland

Lenke til kommentar

Passer meg bra da jeg bestille ifra dem igår...men den står fortsatt til behandling. Skjer vel ikke stort nå i helgen... Men skal bli spennende å se om den går ut ifra lager til uka. Det stod tidligere på forsiden til XBO at den kom på lager ifra 13 desember.

Men nå står det som Deivid_1337 påpeker ingen dato og at dem er på lager nå.

Krysse fingrer...blir litt overdose med gøy faktor nå...PS4 til fredag og XBO kort tid etterpå....lommeboka og jeg er ikke spesielt kompiser men det får gå :p

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Passer meg bra da jeg bestille ifra dem igår...men den står fortsatt til behandling. Skjer vel ikke stort nå i helgen... Men skal bli spennende å se om den går ut ifra lager til uka. Det stod tidligere på forsiden til XBO at den kom på lager ifra 13 desember.

Men nå står det som Deivid_1337 påpeker ingen dato og at dem er på lager nå.

Krysse fingrer...blir litt overdose med gøy faktor nå...PS4 til fredag og XBO kort tid etterpå....lommeboka og jeg er ikke spesielt kompiser men det får gå :p

Er den på lager har du den på tirsdag/onsdag :) Kommer litt ann på hvor du bor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...