Eskobar M92 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Les hva Ionix skriver en gang til. Norsk mva er inkludert i prisen du betaler til Microsoft (istedet for tysk). Dermed er det ingen ekstra utgifter utover prisen i Microsofts tyske nettbutikk. Ja har lest det. men det gjelder jo ikke ebay, amazon etc. Jeg har betalt toll hver gang med konsoller. Den er utsolgt microsoft store uansett. Coolshop har fri frakt og toll men nå står det 2014 der. Edit: page 2. får håpe det er rett det ionix skriver. Endret 22. november 2013 av HiddenComplex Lenke til kommentar
lonix Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Ja har lest det. men det gjelder jo ikke ebay, amazon etc. Jeg har betalt toll hver gang med konsoller. Den er utsolgt microsoft store uansett. Coolshop har fri frakt og toll men nå står det 2014 der. JO Dette gjelder Amazon. Ebay ER varierende kvalitet. men Amazon, tar hånd om alt, som jeg viser i mitt pris eksempel. (som er en copy/paste fra amazonDE) Lenke til kommentar
Eskobar M92 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Jeg har spurt på ebay om det gjelder der og. Venter på svar. Mulig jeg bestiller på Amazon på mandag hvis de enda har. Fikk svar: No, this works only within the EU. This is not possible for Norway. Men det er mulig det stemmer med amazon. det jeg har bestilt der med global shipping over 300kr har ikke vært toll på. Endret 22. november 2013 av HiddenComplex Lenke til kommentar
lonix Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg har spurt på ebay om det gjelder der og. Venter på svar. Mulig jeg bestiller på Amazon på mandag hvis de enda har. Fikk svar: No, this works only within the EU. This is not possible for Norway. Amazon DE er nok out of stock nå, men følge med på amazon.co.uk/amazon.de/msstoreuk/de og du skal se at du får tak i en snart nok (alle de 4 tar hånd om skatt/moms for deg) 1 Lenke til kommentar
Eskobar M92 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Amazon DE er nok out of stock nå, men følge med på amazon.co.uk/amazon.de/msstoreuk/de og du skal se at du får tak i en snart nok (alle de 4 tar hånd om skatt/moms for deg) Ok jeg har bestilling på proshop.no (day one) men med usikker leverings tid. Mulig jeg bare venter på den. Ellers må jeg bruke Visa kort og det har jeg helst lyst å slippe rett før jul. Endret 22. november 2013 av HiddenComplex Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Amazon DE er nok out of stock nå, men følge med på amazon.co.uk/amazon.de/msstoreuk/de og du skal se at du får tak i en snart nok (alle de 4 tar hånd om skatt/moms for deg) amazon uk sender ikke xone til norge bare de 1 Lenke til kommentar
lonix Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 amazon uk sender ikke xone til norge bare de okey Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Bestilte Day One med Fifa14 i går på Amazon.de ca 10:18, fikk akkurat mail fra de at pakken er sendt! Glede! Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Tror jeg avbestiller fra coolshop og bestiller fra amazon.de heller. Jeg er borte på jobb fram til 6.desember uansett. Ble litt usikker på coolshop i grunn... Edit: Tok kontakt med coolshop bare for å sjekke litt. De sier at 1.kvartal 2014 kun gjelder nye ordrer. Jeg vil motta min på "release". Noe jeg antar er 29.nov i dette tilfellet. Endret 22. november 2013 av Claus Racing Lenke til kommentar
lonix Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Bestilte Day One med Fifa14 i går på Amazon.de ca 10:18, fikk akkurat mail fra de at pakken er sendt! Glede! Min står fortsatt "Sender Snart" Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Min står fortsatt "Sender Snart" Fikk DHL sporingsnummer (grøss - vet de tar lang tid) - og dato 2.desember????? Kan jeg ikke fatte og begripe. Hvertfall ikke når den allerede er gått fra Amazon sitt lager til DHL i Hagen, Tyskland. Blir ikke sendt fra Nederland som MS gjør. Lenke til kommentar
lonix Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Fikk DHL sporingsnummer (grøss - vet de tar lang tid) - og dato 2.desember????? Kan jeg ikke fatte og begripe. Hvertfall ikke når den allerede er gått fra Amazon sitt lager til DHL i Hagen, Tyskland. Blir ikke sendt fra Nederland som MS gjør. Jeg fikk UPS som bekreftet levering MANDAG!!!!, men nei de sender fra Tyskland (UPS har fly tyskland -> malmø og bil til norge) Du skal nok se at det går kjappere med DHL enn 2.Des min est delivery fra azm var 23 nov - 9 des Lenke til kommentar
Booz Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg fikk UPS som bekreftet levering MANDAG!!!!, men nei de sender fra Tyskland (UPS har fly tyskland -> malmø og bil til norge) Du skal nok se at det går kjappere med DHL enn 2.Des min est delivery fra azm var 23 nov - 9 des Bestilte ikke du netopp fra microsoftstore tyskland? Eller er det jeg som roter fælt nå... Lenke til kommentar
Eskobar M92 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Så er DHL det beste? UPS er 3 ganger så dyrt... 27euro vs 92euro Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Virker som om MS Store Tyskalnd har Xbox One i stock nå. Står at de sendes med en gang Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg kjøpte fra Amazon.de - Ser ut som DHL går rimelig fort unna - men når den lander tar jo trossalt posten over sendingen. Går fort en 2-3 dager fra ene siden av landet til den andre. Venter fortsatt på neste oppdatering på sporing fra Posten.no. Sendingen er sendt fra avsenderland 23.11.2013 01:33 HAMBURG ISPS, Tyskland Sendingen er ankommet eksportterminal 23.11.2013 01:30 HAMBURG ISPS, Tyskland Sendingen er innhentet 22.11.2013 16:21 HAGEN, Tyskland Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Passer meg bra da jeg bestille ifra dem igår...men den står fortsatt til behandling. Skjer vel ikke stort nå i helgen... Men skal bli spennende å se om den går ut ifra lager til uka. Det stod tidligere på forsiden til XBO at den kom på lager ifra 13 desember. Men nå står det som Deivid_1337 påpeker ingen dato og at dem er på lager nå. Krysse fingrer...blir litt overdose med gøy faktor nå...PS4 til fredag og XBO kort tid etterpå....lommeboka og jeg er ikke spesielt kompiser men det får gå Endret 23. november 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Passer meg bra da jeg bestille ifra dem igår...men den står fortsatt til behandling. Skjer vel ikke stort nå i helgen... Men skal bli spennende å se om den går ut ifra lager til uka. Det stod tidligere på forsiden til XBO at den kom på lager ifra 13 desember. Men nå står det som Deivid_1337 påpeker ingen dato og at dem er på lager nå. Krysse fingrer...blir litt overdose med gøy faktor nå...PS4 til fredag og XBO kort tid etterpå....lommeboka og jeg er ikke spesielt kompiser men det får gå Er den på lager har du den på tirsdag/onsdag Kommer litt ann på hvor du bor Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Fikk bestilt en igår, står nå på" Pris: € 499,99 inkl. mva Mva Antall: 1 Status: edit Send Noen som har hatt lignendes, tenker da på Status: edit Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Snodig status ja, men om den har endra seg så jobber de nok med den. Hold utkikk på commerce.microsoft.com for kredittkort-trekk. De sender vanligvis rett etter de har trekt 499 Euro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå