CoalPX Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Heisann hoppsann! Vurderer å kjøpe Xbox One fra Tyskland. Fant dette i en gammel tråd om på diskusjon.no - Norsk MVA er dekket i prisen du betaler for produktet (MS store fjerner tysk MVA og legger til Norsk MVA) - Spillkonsoller er ikke tollpliktige. - Siden alle avgifter er gjort opp, trenger ikke varen stoppes i tollen, og du slipper da å betale forenklet tollgebyrEr dette korrekt? Trenger svar så fort som mulig! Takkkkk! Endret 31. oktober 2013 av SuperSmasherX1 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det stemmer. Men day one utgaven er vel utsolgt? Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Det er avhengig av hvor du har tenkt til å bestille fra. Det er bekreftet at det er sånn det virker fra MS Store Tyskland. Edit: Ser du skrev ms store . De har 31. desember som leveringsdato nå. Men det blir jo uansett før den kommer til Norge. Endret 1. november 2013 av Bottekott Lenke til kommentar
CoalPX Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Ok, takk for svar begge to! Lenke til kommentar
Booz Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Er jo mulig microsoft store tyskland får inn Xbox One før slutten av desember og:) Husk det er mulig og bestille fra coolshop også, litt dyrere men da får du mest sannsynlig i begynnelsen av desember. https://www.coolshop.com/no/catalog/product/83374-xbox-one-console-european-version Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Er jo mulig microsoft store tyskland får inn Xbox One før slutten av desember og:) Husk det er mulig og bestille fra coolshop også, litt dyrere men da får du mest sannsynlig i begynnelsen av desember. https://www.coolshop.com/no/catalog/product/83374-xbox-one-console-european-version Snakka med Coolshop for 2 dager siden, og da sa de at man får den på release uten problemer hvis man forhåndsbestiller den europeiske til 4499kr. Endret 2. november 2013 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Nope. ''Vi forventer at den europeiske versjonen ankommer ca. en uke etter den europeiske lanseringen. Bestilling av denne versjonen betyr at du vil få konsollen i år.'' Først må de få den tilsendt fra der de bestiller fra, for så og sende den til deg. Går kjappere om du kjøper den fra MS Store Germany, men der er de utsolgt. Jeg hadde ikke vært trygg på å få konsoll i år om jeg brukte Coolshop. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg mente release iforhold til når coolshop har release av den europeiske. (29nov) Må selvfølgelig regne med fraktid, det sier seg selv. Så kan nok regne med 29nov-3des får coolshop den inn, også får du den iallefall senest 10 des tenker jeg. Er vel ikke noe å være utrygg på. Hvis coolshop ikke får den inn til tida de tror, så er det jo bare å avbestille. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Bestiller du direkte fra Microsoft på nett i Tyskland er prisen du betaler med norsk moms Var mange av oss som kjøpte Microsoft Surface RT derfra når den kom ut der En måned etter ca får du et brev i posten fra et advokatkontor i Oslo med en pro forma faktura fra Microsoft Tyskland med en kvittering som viser at at norsk moms er fakturert Endret 7. november 2013 av AllFather 2 Lenke til kommentar
GreenBee53 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Men har de samme stikkontakter der da? Vurderte å bestille fra England men kom jo på at de har helt annerledes der! Hvis de er likt i Tyskland så blir det kjøp i så fall! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Tysklands-konsollene blir det bare å plugge rett i veggen når de kommer. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Amazon.de er nå tom for day-one. Prøvde meg på en fra amazon.fr for gøy å se hvordan det går. Til nå sier de bare at jeg må vente på en leveringsdato mail. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 De har Day One Edition med Fifa 14 på Amazon.de NÅ! Jeg fikk en Bestillte for 30 min siden. Go go Lenke til kommentar
lonix Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Awsome, jeg fikk en jeg og !!!! Skal være hos meg 23- Nov 5 Des et sted, dritfett Lenke til kommentar
adriantr Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Er det slik at den prisen som man får på amazon.de ferdig levert på døra? Eller kommer det noen ekstra utgifter? Lenke til kommentar
lonix Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Er det slik at den prisen som man får på amazon.de ferdig levert på døra? Eller kommer det noen ekstra utgifter? Velger du express levering, fjenres tysk mva, og norsk legges på, og du trenger ikke betale ei krone når den kommer til norge Lenke til kommentar
Eskobar M92 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Velger du express levering, fjenres tysk mva, og norsk legges på, og du trenger ikke betale ei krone når den kommer til norge Jeg fikk svar fra en på ebay tyskland om spill konsoller var fri for customs/tax. This is a wrong Information. You always have to pay custom fees. Even on amazon you have to pay. Endret 22. november 2013 av HiddenComplex Lenke til kommentar
lonix Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg fikk svar fra en på ebay tyskland om spill konsoller var fri for customs/tax. This is a wrong Information. You always have to pay custom fees. Even on amazon you have to pay. Jeg skriver da henholdsvis ikke at du ikke må betale moms ? Men at amazon tar hånd om det for deg. i.e. Priser for min xbox one Day one fifa. Subtotal: EUR 419.33 Packing & Shipping: EUR 49,92 ----- Total excluding VAT: EUR 469.25 Sales Tax: EUR 0.00 ----- Total: EUR 469.25 Prepayment of import fee: EUR 119.07 ----- Total for this Shipment: EUR 588.32 Amazon tar seg av alt, når ups kommer på døra mi er alt betalt. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg skriver da henholdsvis ikke at du ikke må betale moms ? Men at amazon tar hånd om det for deg. i.e. Priser for min xbox one Day one fifa. Subtotal: EUR 419.33 Packing & Shipping: EUR 49,92 ----- Total excluding VAT: EUR 469.25 Sales Tax: EUR 0.00 ----- Total: EUR 469.25 Prepayment of import fee: EUR 119.07 ----- Total for this Shipment: EUR 588.32 Amazon tar seg av alt, når ups kommer på døra mi er alt betalt. Hører bra ut om amazon tar toll delen det er minuset on man havner i den suppa for det tar tid Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg fikk svar fra en på ebay tyskland om spill konsoller var fri for customs/tax. This is a wrong Information. You always have to pay custom fees. Even on amazon you have to pay. Les hva Ionix skriver en gang til. Norsk mva er inkludert i prisen du betaler til Microsoft (istedet for tysk). Dermed er det ingen ekstra utgifter utover prisen i Microsofts tyske nettbutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå