Mr_Tiger Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Har en samsung galaxy som jeg har koblet opp mot en polar wearlink with bluetooth og bruker runkeeper appen for android. Må si at jeg ikke er så mektig imponert over statestikkene jeg får fra appen etter endt trening(bruker den til jogging/løping) når det gjelder puls/heart rate Den eneste funksjoen jeg får opp under "charts" er en Heart rate på 168Bpm og ikke noe mer, ingen grafer eller tilsvarende. Hva er Bpm egentlig, gjennomsnitt puls av hele aktiviteten/løperunden? Er dette alt jeg får av opplysninger av pulsmåleren eller har jeg godt glipp av noe. Er det mer funksjoner om puls/heart rate i fullversonen? Håper noen som har litt erfaringer med denne appen kan gi litt informasjon om dette:) Endret 31. oktober 2013 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 BPM = Beats per minut Mobil apper = lite verdt i trening. Drit i hva appen sier, spring alt du klarer til du ikke klarer det lengre, pulsen kan du måle med fingrene, det å ligge i disse 'pulssonene' er bare håpløst med mindre du topptrent allerede og frykter overtrening. Finn en distanse, løp den 3 ganger i uken så fort du klarer, og regn ut gjennomsnittsfarten din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå