Gå til innhold

S1 som privatist, velge nettstudie?

Slatravi

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg går nå vg2 studiespesialiserende og har 2P-matte, altså den letteste. Jeg er egentelig ganske god i matte, men på min skole er det enten 2P eller R1 så jeg bytta fra 1T til 1P, siden jeg bare fikk 4 på første prøven. Min skole tilbyr uheldigvis ikke S1.Jeg har tre økonomiske valgfag, og interesserer meg for økonomi, men har jo bare P-matte.

Er S1 vanskelig ? ( om det er til hjelp har jeg 5 i matte fra ungdomsskolen, 6 i fra 1P og ligger så langt ann til 5/6 i 2P, vet at du egentelig ikke kan sammenligne)

Noen så har prøvd nettstudier før og vet hvordan det fungerer? ( har altså bare tenkt å ta S1 og S2 på nettstudie eller som vanlig privatist, fordi jeg trenger mer matte)

Hva lærer de om i S1 og S2 i forhold til R1 ( tilsvarer det samme "nivået", men emnene er vel ikke de samme ? )

Har hørt arbeidgivere er lite glad for personer med nettstudier, men her er det bare snakk om ett fag, i tillegg til fullført vgs med generell studiekompetanse? Noen så vet noe om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arbeidsgivere bryr seg jo ikke noe om du tok vgs fag på nett?

Det er jo den utdannelsen etter vgs du søker med til arbeidsgiver?

Ja var det jeg også trodde, men leste litt på nette om folk som hadde hatt problemer. Har du/noen andre hatt S-matte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...