Gå til innhold

Black hawk down v1.22

Anbefalte innlegg

Har et stort problem... Etter å ha oppdatert til siste versjon, og patchet med siste patch funker ikke spillet lenger! :grumpy:

Går jeg inn på singleplayer er det ingen missions å velge mellom, og prøver jeg multiplayer avslutter spillet brått med en sysdump.txt som sier meg nada... Har forsøkt å av/re-installere flere ganger.

Og nei, jeg har ikke orginal plate. :oops:

Noen som har tips?

Jon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk får også denne meldingen etter noen minutter med spilling, men siden jeg har anskaffet 9800 Pro og ikke hatt denne feilmld før, så går jeg utfra at det er noe feil med driverne eller kortet.

Jeg bruker forresten v. 121 og ellers i samme situasjon.

Lenke til kommentar

Tviler på at det er driverne, for jeg har hatt samme problem med i hvert fall to forskjellige drivere. Dessuten; ATI slipper ikke nye drivere SÅ ofte, og jeg tipper ganske mange som spiller dette bruker ATI kort, så det burde ikke være en situasjon spill-produsenten kan leve med!

Jeg kan ikke huske at jeg hadde noen slags problemer før jeg oppgraderte til siste versjon (v1.22)

Tror faktisk jeg kjøper meg spillet for å komme til bunns i saken! Ser det koster bare £14.99 på play.com :lol:

Jon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...