Chad Thundercock Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Har skjønt det slik at jekken skal føres inn i hver av de fire hullene som er å finne nederst langst karosseriet. Problemet mitt her er at hullene er dekt til av gummipropper. Noen som vet hvordan jeg får de ut? Å rive de rett ut tror jeg ikke er korrekt... Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det var det jeg gjorde i alle fall. Står uansett i instruksjonsboka, som ligger i hanskerommet. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Brukte du bare et skrujern å presset de ut? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Etter det jeg klarer å se så er det samme jekk og feste som på BMW E36. Da er det enten bare å dra det ut med et flatt skrujern eller så er det som på E36 at du må skru det ut. Om det er laget av gummi regner jeg med at det er førstnevnte. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Det anbefales på ingen måte å bruke denne med mindre det er helt nødvendig. Proppen må ut om du skal bruke den. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Stemmer. Gummiproppen må draes ut, men anbefaller å skaffe en god garasjejekk. Jekken som følger med bil er ment for bruk mest når man har punktert langs vegen og må bruke reservehjulet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå