RostamX Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Kjørte PCmark2002 på min nyinnkjøpte Whitebox CL50 og synes scoren var alt for dårlig! Cpu Score: 3636 Memory Score: 3447 Hdd Score: 462 Dessuten så opplever jeg at i programmet Cpuz at core speed, multiplier, FSB, Bus speed opp og ned helt frebilsk!! Dette er jo ikke speed step men hyper amfetamin step! Dette kan ikke være riktig! Har innstalert alle drivere inkl. chipsett drivere! Noen som har noen tips/råd? Takker på forhånd :-) Lenke til kommentar
styles.no Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ytelsen vet jeg lite om, men jeg har hatt det samme problemet med cpu-z. Altså cpu-speed hopper opp og ned, selv om jeg har satt den til 589mhz konstant. Sjekker jeg derimot cpu-speed igjennom andre kilder ser jeg at den er ok. Kan være et problem med cpu-z for alt jeg vet. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har oxo hatt endel problemer med at CPU hastigheten endrer seg hele tiden... Har hastigheter mellom 1,5 Ghz til 98 MHz!!!!!!! Noen som vet hva dette skyldes? Eller er dette normalt pga Speedstep? :o Mvh Senshi Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Ytelsen vet jeg lite om, men jeg har hatt det samme problemet med cpu-z. Altså cpu-speed hopper opp og ned, selv om jeg har satt den til 589mhz konstant. Sjekker jeg derimot cpu-speed igjennom andre kilder ser jeg at den er ok. Kan være et problem med cpu-z for alt jeg vet. Hvordan er det du har låst den/satt den til å kjøre på 589MHz??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå